پشت کوهها

گذشته پشت کوهها

دایناسورها !

جمعه, ۱۵ بهمن ۱۳۸۹، ۰۷:۱۷ ب.ظ

به نام خدا

 

ممدحسین رفته مقابل کتابخانه ی توی هال ایستاده و با خودش می گوید:

"کجایی پدرسوخته؟ یعنی پیدات نمی کنم؟کجایی پدرسوخته؟...."

دنبال "فلسفه وتجدد" کریم مجتهدی می گردد!

 

چند دقیقه بعد سه استکان چایی میاورد. یکی برای من. یکی برای خودش. یکی برای نیچه!

 

چند دقیقه بعد وقتی فصل روش شناسی پایان نامه اش تمام می شود٬ کتابچه ای دستش می گیرد پر از عکس دایناسورها ! می گوید بیا این را فارسی ترجمه کنیم. بعد شروع می کند به بلند بلند خواندن کتاب دایناسورها وبه شخصیتهای مختلف دایناسوری که میرسد صدایشان را تقلید می کند ومیمیک چهره شان را تقلید می کند....!  وحتی آهنگ متن میزند!

 

کم وکیف عمق حال من را احتمالا خودم درک نمی کنم٬ باید از ممدحسین پرسید!

 

ادامه نوشت: صبح که بیدار می شود می گوید بیا بعد از آزمون( آزمون دکترا) برویم دنبال دایناسورها بگردیم! جدی هم می گوید. هرچه به تاریخ دفاعش نزدیکتر می شویم علائمش شدیدتر می شوند! ببین این نظام آموزشی از جوان دسته ی گل مردم چی در میارود!

۸۹/۱۱/۱۵
پشت کوهها

نظرات  (۹)

خدایا خودت به حق همین شبای عزیز همه رو شفا بده!

بلند بگو آمین!
...
نیشمان کلا باز بود در طول پست!
این سانس بیشتر چسبید...

تعدادش رو زیاد کنید

همچین رفقایی لازمه ی حیاتند


راستی توسط کوچه باغ که خیلی بی مزه است...
حداقل در کوچه باغ،پشت کوچه باغ،نرسیده به کوچه باغ...
سلام

صحنات آشنایی رو توصیف کرده بودید!
یاد داداشام افتادم!

منتظرم
یاعلی
.
بمیرم الهی برای خودمون!
یعنی ما میخوایم آینده ی کشور رو بسازیم؟؟
کی از ما توقع داره آخه؟!
.
ولی خودمونیم، خیلی حال می کنیدا!
من فقط دنبال این سوژه هام که بخندم.
خوش میگذره..!
جای من خالی !
راستی دنبال دایناسور رفتین یه تک زنگ به منم بزنین بیام کمک.

خیالت نباشه .سر راه مبایم دنبالت!
اتفاقن منم دنبال تیرانوزاروس میگردم بین استادای ارشد پیداش نکردم هنوز یعنی میگی واسه دکترا اقدام کنم پیداش میکنم؟!!!!

شما حتما اقدام کنید نتیجش رو هم به من اطلاع بدید!
۲۶ آذر ۹۲ ، ۲۲:۵۴ یک دانه شن
یه مدتیه منم با اسکندر شکرستان حرف میزنم نگو به خاطر ارشده! گفتم اینطوری نبودما. پس خوب میشم.

امیدتون به خداا باشه فقد!
ارشد هم تمام شد و من همچنان با اسکندر حرف می زنم. گفتید خوب میشم که! پس چرا نشد؟

بر حسب تجربه میگم که یه مدت زمان می بره!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">