پشت کوهها

گذشته پشت کوهها

Title-less

دوشنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۸۹، ۱۲:۰۱ ق.ظ
 

 

به نام خدا

 

۱- اینجا یه درختهایی داره که چار فصل سال هم شکوفه داره هم میوه! فکر کنم بهشت یه چیزی تو همین مایه ها باشه! این رو صرفا جهت سوزوندن دل شما گفتم.

۲- امروز بعد از ظهر واقعا دیگه از توی خونه موندن کلافه شده بودم و هنوز کلی کار داشتم. لب تاپم رو برداشتم و با یه زیر انداز وپشتی رفتم کف حیاط نشستم! یعنی عجب هوایی بود. شنیدی میگن بهشت هواش نه سرده نه گرمه؟ همون بود به جان تو! خداروشکر تا شب که هوا تاریک شده بود ومشغول کارام بودم کسی نیومد منو تو اون وضع ببینه!

۳- محسن بعد از دوماه اومده مرخصی. همیشه میدونستم این محسن با آدم فرق داره. سی وپنج روز مرخصی گرفته !

۴- خیلی ضد حاله که بعد از سه روز کارکردن رو مخ یه رفیق شیرازی بالاخره بلندش کنی این همه راهو بکوبی بری باغ ارم وقتی برسی ببینی تعطیله. تا رفیق شیرازی نداشته باشی به عمق مفهوم عبارت قبل پی نمی بری.

۵- یکی منو نصیحت کنه که بشینم برا دکترا بخونم. خدا رو چه دیدی؟ شاید تو این گور مرده ای پیدا شد!

همین

۸۹/۱۲/۲۳
پشت کوهها

نظرات  (۱۲)

سلام

دکترا چیه؟ برید کف باغ رو زمین تو هوای بهشتی! صفا کنید.
حیف این دنیا نیست که حروم درس خوندن کنید؟
به صدای شیطان گوش ندید یه وخ!

منتظرم
یاعلی

سلام. به جان خودم نباشه به جان شما منم همینو میگم!
1• نسوخت!
2• ...
3• می تونه دیگه!
4• می گذره...
5• چه آدم خوبی بود!

:)
چرا من فک کردم شما کارمندین؟ میخواستم بگم اخراجتون نکننو اینا؟!
بعدم که خوش بحالتون اینجا در حد مرگ بارون میاد!
باغ ارم خیلی قشنگه. ی بار رفتم! (چون کلا ی بار رفتم شیراز)
بشینین واسه دکترا بخونین. قبول میشیدااااااا

من الان افسرده شدم. چون تازه دارم میخونم واسه کارشناسی...یعنی باید برم بمیرم... فک کنم من و بچم همزمان دکترامونو بگیریم!
بعد ابان این میوه هه لیموئه؟ (احساس می کنم گیه شناسیم افتضاحه!)

در مورد کارشناسی هم به این فکر کنید که به خاطر نرفتن به خدمت دو سال از ماها جلوترید! هرچند من هنوز نرفتم!
1- ایشالا اصلشو ببینی برادر.

2- من آمل بودم هوا بارووون چه بارون عاشقانۀ محشری. بعد عصر اومدم تهران برررررف چه برف خوشگلی. به هر حال خدا خوشگله دیگه کاری نمی شه کرد. ولی من مطمئنم اگه الآن با این حالم شیراز بودم عاشق بودم نافرم. اون که اون بار گفتم بهار مست منظورم این بود. فرد یا چیز خاصی هم نه ها. فقط حس عاشقی داره آدم تو اون حال. آدم، شما رو نمی دونم.

3- بعله به سلامتی ان شاء الله. یه ازدواج می شه تو 35 رو ترتیب داد. به جان خودم.

4- من اینو می فهمم به خاطر یکی از رگهام.

5- آقا یه ماه بیشتر وقت نداری. فردا که بشه 25 ام می شه یه ماه فرصت. عیدم که تنتون می خوره به تن رفقای شیرازی و هیچی. می مونه چند روز؟ 12 روز. بجنب برادر من. بجنب.

5- با این برنامه ریزی شما به نظرم این چن روز باقی مونده رو دیگه استرس نداشته باشم وبه خودم فشار نیارم بهتره !
سی و پنج روز مرخصی؟؟ جل الخالق!

محسنه دیگه !
به نظرم عنوان این پست باید می شد " بهشت " !!

فبل از اینکه پست بزنیم باید می گفتید!
like به جواب نظر خودم.
به همه چیزایی که گفتین حسودیم شده جز آخریه. این فوق لیسانسم که تموم شه دیگه پشت دستمو داغ می کنم برم سراغ دکترا. فقط مونده دفاع و بعد آزادی
منم تو شمال زندگی می کنم. اینجام مثل بهشته ولی درجه ش با درجه بهشت شما یه مقدار متفاوته.
نصیحت: بشین درستو بخون آقای دکتر.

زنگ طبقه بالایی رو بزنید!
۲۴ اسفند ۸۹ ، ۲۰:۴۰ اپیزود پنجم
ا پس این آب و هوایی که این همه ازش تعریف میکنی مال شیرازه...ما شاید عید اون دور و برا پیدامون شه ها...پذیرامون که هستی؟
حالا برعکس دیار شما این تهران واقعا روزهای معدودی از سال هوای دلچسب داره...چند روز مونده به سال نو هم یه حالی داده فعلا:دی

به جان شما !
.
دلمان سوخت ..!


-
تا حالا یدونه دوست شیرازی هم نداشتم.
مگه چجورین؟؟؟

البته ما رو حساب نکنید
سلام
بعضی وقتا خب نظرت به پست هیچ ارتباطی نداره و صرفا جهت این است که نویسنده وبلاگ بداند که نوشته اش خوانده شده و از قضا چندین و چند بار هم خوانده شده!
۱۶ فروردين ۹۰ ، ۱۶:۲۱ پایگاه خبری سبد نیوز (www.sabadnews.com)
ای بی خبر بکوش که صاحب خبر شوی

پایگاه خبری سبد نیوز پس از ماه ها تحقیقات آکادمیک و میدانی به این نتیجه رسید که تنها در سه حوزه فرهنگ و هنر ، اقتصاد و فن آوری اطلاعات اخبار و رویدادهای گوناگون را از ده ها خبرگزاری ، روزنامه، سایت ، شبکه های ماهواره ای و... جمع آوری کند و در بخش ها و زیر مجموعه های تخصصی در اختیار علاقمندان بگذارد.
چناچه شما نیز همچون هزاران کاربر دیگر دغدغه هایی از جنس هنری ، اقتصادی و یا آی تی دارید با ما همراه شوید و در صورت تمایل می توانید آخرین اخبار این پایگاه را در سایت و یا وبلاگ خود داشته باشید، کد اخبار سبد نیوز را از آدرس زیر در وبلاگ خود کپی کنید:

http://www.sabadnews.com/links.php

www.sabadnews.com
پایگاه خبری سبد نیوز

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">