پشت کوهها

گذشته پشت کوهها

Title-less

يكشنبه, ۲۱ فروردين ۱۳۹۰، ۰۹:۴۷ ب.ظ

 

به نام خدا

 

بعضی وقتها فکر می کنم که گاهی چقدر سخت می شود آدم خودش باشد.

یعنی نه "این" خودش ونه "آن" خودش. بلکه خود خودش ! 

سختست خوب !

 

پانوشت: شامه ی ما مجددا فعالیت خود را پس از چندین هفته از نو آغاز کرد واین نوید درک عطر شکوفه های بهار را می دهد ! به شکرانه ی بازگشت این نعمت علی الحساب هی بوووو می کشیم !

 

هرچی فک کردم که "پس قالبم کو ؟" به نتیجه ای نرسیدم ! فک کنم دو روز ول کردم رفتم دزد برده!

یکی گفته بود امنیت فضاهای مجازی ما پایینه ! همینه خوب

حالا قالب رو بردی نوش جونت ! اون وبگذر به چه دردت می خورد  ؟!

۹۰/۰۱/۲۱
پشت کوهها

نظرات  (۱۳)

سلام
واقعا چقدر خوبه آدم خود خودش باشه
سلام
بکش.جا ما هم بکش.
سلام
خوب موقعی بهبود یافتید
درست فصل بو کشیدن!!!
سلام

پس تا میتونید بوووو بکشید!

منتظرم
یاعلی
هه ! حالا زیاد بو رو نکشید پاره میشه !
"این" و "آن" و نفهمیدم ولی سختست! آدم خودش باشه.
پس چرا من هرچی بو میکشم بو بهار نمیاد؟! بوی شکوفه هاشم نمیاد حتی! حتی تر با چشمم نمی بینمشون!
الان باید واسه خودم نگران بشم؟

باید بیاید شیراز !
عطر بهارنارنج مرده رو هم زنده میکنه..
توی روزگاری که همه در تلاشن تا خودشون نباشن شما تازه به این نتیجه رسیدین که خودتون باشین؟ خوبه والا!
خداییش سخته!

دلم برای خودم تنگ میشود گاهی...
عطر بهار نارنج در باغ بی داد می کند.
عاشقم می کند.
دلم تنگ است.
دلم برای دیدنش تنگ است.
کی رخ می نماید؟
نمی دانم...

بابا معنویت !
لایک به طهورا
معنویت؟؟؟ اصل دنیوی بود و غیر معنوی هاا... متأسفانه البت...

دیگه بدتر !
ای واااای شما هم... منم.... همۀ وبلاگام...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">