پشت کوهها

گذشته پشت کوهها

قاطی پاتی !

سه شنبه, ۲۳ فروردين ۱۳۹۰، ۱۲:۰۸ ق.ظ

 

به نام خدا

 

۱- یکی از لذت بخش ترین عادتهای من - در کنار خوردن آب از بطری و سر کشیدن شربت از پارچ- اینه که بایستم روبروی یخچال. درشو باز کنم. همونجوری که ایستادم هر چی میخام بردارم بخورم وتا وقتی سیر نشدم در یخچال رو نبندم !

اخیرا فهمیدم میشه برا تسهیل در حصول این لذت راحت الوصول یه صندلی گذاشت مقابل یخچال . روش نشست و بعد با دل راحت شروع به خوردن کرد !

۲- پنجشنبه همین هفته آزمون دکترا در دو نوبت صبح وبعدازظهر برگزار می گردد. تصمیم گرفتیم یک یا دو نوبت از "نوابت" مذکور رو با دوستان جیم زده وبه دور از دغدغه های کوفتی زندگی به امر مهم و اخیرا مغفول مانده ی عشق وحال بپردازیم. از دوستان عاجزانه و مصرانه تقاضا داریم که برای شفای ما دعا نکنید.

۳- خودمم می دونم که مطالب ارزشمندی رو دارم به خوردتون میدم. هیچ نیازی به تشکر نیست. خواهش می کنم.

۴- دنیای وب جائیه که دو عده آدم ظهور می کنند. عده ای که چیزهایی رو مخفی می کنند. عده ای که چیزهایی رو که که مخفی کرده بودند نشون میدند.

۵- حسب الامر دوستانی که برای بووو کشیدن التماس دعا طلبیده بودند هنوز دارم بووو می کشم.

۶- از بین عرقیات معطر "بیدمشک" رو در این فصل به دوستان توصیه می کنم. البته نه این مزخرفاتی که توی سوپرمارکتا به خوردتون میدند. اگر اهل دلید وطالب جنس خوب باید برید سر چشمه. مثلا یه سفر برید به جایی به نام "میمند" در استان فارس ومصرف یک سالتون رو یک جا وبا اطمینان تهیه کنید!

 

۹۰/۰۱/۲۳
پشت کوهها

نظرات  (۱۳)

حالا این سازمان جذب توریست و گردشگر و اینا تو استان فارس!!! به شما حقوق میده هی تبلیغات می کنید؟!

نه والا !
ما که نمیتونیم بریم میمند چی کار کنیم خب؟
تازشم عجب لذت باحالی دارید شما!دارم بهش فکر میکنم که انجامش بدم

استفادش بلامانعه !
1-اونجا که حرف نشستن شد، حس کردم شما می تونین یک شیرازی تمام عیار باشین. حتی اگه نباشید، تأثیر گذار بوده روتون.
2- باز هم شیرازی بازی.
3- آفرین بر شما از دانسته هاتون.
4- من بخشیم اینه، بخشیم اونه.
5- حاجت روا ان شاء الله. ببین شما ظرف نشسته که نداشتین احیاناً. من هنوز دل نگران اونها هستم که تمام بوهایی که در مغز پر می کنین رو با بوشون از مغزتون نکشن بیرون.
6- عرق، فقط عرق شیراز که از میمند رسیده. به . ما عرق خوری حرفه ای هستیم. آقا ولی برامون میاره. :))))))))))))))))))))))
7-............... بماند.........................

اون هفتش رو فقط نگرفتم !
قاتی پاطی!
حالشو بردیم

خوش به حالتون !
قاطی پاتی مختصر و مفیدی بود
مخصوصا شماره 1و2و3و4 و بقیش!

این فرمول کلی ثابت شده که میگه : انقیضان لایجتمعان ظاهرا استثنا هم داره چون بعضی ها مثل خودم توی دنیای وب هم یه چیزهایی رو مخفی میکنن و هم یه چیزهایی رو نشون میدن!

بعدی ؟!
چه تفریحاتی دارید شما !
استفاده کردم
سلام.
عجب علایقی...خیلی توپ بود...
موفق باشید..
.
خوشم میاد ازین قاطی پاتیا..

-
حالا ما این بوها رو چجوری ازتون تحویل بگیریم؟!

با پیک میفرستم. خوبه؟!
سلام..
دوست عزیز بروزم و منتظر..
در پناه حق..
فکر می کردم این بیماری(در یخچالو بی هدف باز کردن و هر چی دم دست بود خوردن و هر چقدر که در یخچال باز بمونه مهم نبودن!!) فقط مختص آقایونه. الان که دخترم هم مبتلا شده می فهمم اشتباه می کردم!
به حق همین روزای عزیز خدا خودش شفا بده...

خدایا خودت میدونی. من هیچی نمیگم !
خوش به حالتون. یخچال ما بعد چند ثانیه باز موندن در شروع میکنه به سرو صدا و یه دفعه پدر گرامی ظاهر میشه و میگه چرا درو باز گذاشتی برای همین آرزو به دل موندیم یه بار یه دل سیر در یخچالو باز بذاریمو هرچی میخوایم بخوریم .

یاد بگیرید دس کاریش کنید مثه ما که لو نرید!
سلام
عرقی خوب کاشون.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">