پشت کوهها

گذشته پشت کوهها

یکی نیس بگه انقد نق نزن !

پنجشنبه, ۸ ارديبهشت ۱۳۹۰، ۰۶:۰۵ ق.ظ

 

به نام خدا

 

 

۱- این چند روز انقدر توی چشمهای روشن این مانیتور شب و روز خیره مانده ام ونوشتم وخواندم ونوشتم  و خواندم که گاهی که سرم را بلند می کنم یادم نمی آید اینجا کجاست و من اصلا چه می کنم. حالا بماند که قبل از اینها هم نمی دانستم که کجا هستم وجغرافیای من کجاست.

۲- این چند روز انقدر توی آشپزخانه نرفتم و انقدر برای ناهار وشام به این "بیرون بر" همین حوالی زنگ زدم که دیشب ناخودآگاه از این خانم پشت تلفن میخواستم بپرسم ٬ مامان برا امشب شام چی درست کردی !

۳- هر چی میخواهم به خودم دلداری بدهم که این چند روز اگر بگذرد کمی بهتر و خلوت تر می شود اوضاع ٬آخرش یادم میاید که دارم خودم را به طرز بچه گانه ای گول میزنم!

۴- این خراب شده ی تهران اگر این امامزاده صالح را نداشت دیگر چه بهانه ای داشتم برای ماندن ؟!

۵- دلم خوابی میخواهد که میان برنامه هایش کابوس کارهای عقب افتاده نباشد.

۶- هیچ چیز بدتر از این نیست که بعد از یک شب بیداری طولانی بخواهی دو ساعت بخوابی  و سرت را که بگذاری زمین چن تا کفتر بیایند پشت پنجره و به قول ممدحسین شروع کنند به قور قور ! و از قضا طوطی همسایه هم بیدار شود وایضا زن همسایه. واز قضا شیر آب آشپزخانه هم چکه کند. باید توی شرایطش باشی تا بفهمی جمع شدن همه اینها کنار هم یعنی چه !

۷- فک کن هفتمی هم یه مزخرفی نوشتم حالا .

 والا !

 

۹۰/۰۲/۰۸
پشت کوهها

نظرات  (۷)

هفتمی :))

:)(:
1- من اما کاملاً توجیحم.... و آگاه تر از دیروز...
2- کوفته نوخوچی داریم. سفرۀ توری توری، لیوانای بلوری رو بگذار تا برسه.
3- ان مع العسر یسری....
4- تران را دوست دارم. امام زاده صالح را هم.
5- خدا کمکتون کنه.
6- آخ من آمل اینی که نوشتین رو تجربه کرد... له می شه آدم از خواب بی خواب...
7- روزمره است دیگه. حالا یه بارم آدم روزمره بنویسه نمی میره که. خواننده ها هم.

2- کی برسه اونوقت؟!
نه ! نق بزنید. نق زدن اصولا چیز خوبیست.

دست گلتون درد نکنه !
بالاخره یه روز همه چی تموم میشه!
خراب شده تهران را خیلی موافقم، زندگی تو روستایم آرزوست ....
سلام
این نیز بگذرد.!
خدا خیرت بده.کلی خندیدم امشب !
اصلا به مشکلای بقیه خندیدا کلی صفا داره.

عجب !

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">