پشت کوهها

گذشته پشت کوهها

دو تا اسپرسوی کوفتی با خامه !

يكشنبه, ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۰، ۰۳:۴۲ ق.ظ

 

 

به نام خدا

 

بعد از ظهر با حاج صالح میرویم قدم بزنیم. عادت این بشرست قدم زدن هر روز بعد ازظهر. حالا مهم نیست که من همه کارهام مانده وکلی آدم یک لنگه پا ایستاده اند به امید من تا فلان کار وفلان کار را انجام بدهم وبفرستم براشان. اینها اصلا مهم نیست. از حوالی شش ٬مخ ما را میریزد توی فرغون و دور خانه می گرداند و حوالی هفت دیگر به قدرت سخت رو میاورد! قدم زنی زوری هم عالمی دارد. جالبست که همین که پایم را میگذارم بیرون هر روز تلفنها شروع می شوند! ما هم بسیار خونسرد گوشی ها را میگذاریم در حالت "خفه" که آنقدر زنگ بزنند تا خفه شوند ملت. آخر ما خراب رفیقیم.

هر روز هم به قول من "ویار" یک جایی را دارد این ریفیق ما و اکثرا از جاهایی سر در میاوریم که فکرش را هم نمی نماییم!

اخیرا هم رو آورده به مکانهای غریبی به نام کافی شاپ و خوردن یک سری چیزهای تلخ وبدمزه که می گوید بخور کلاس دارد اینها ٬به اسامی غریب کاپوچینو٬ اسپرسو و یک سری کوفتهایی با نامهای مشابه !

اکثرا هم مزه زهر مار میدهند. یعنی نیم کیلو شیکر بریزی توشم شیرین نمیشه .من نمیدانم ملت به خاطر باکلاس بودن چه رنجها که باید به خود هموار کنند وچه مصیبتهای نگفتنی.

یک بنده خدایی را دیدیم توی خیابان(الکی می گویم البته. کلی مثل اینها بودند !) کفشهایش یک جفت ستون زیرشان بود که من می گفتم این ستونهای نازک وبلند الانست که بشکنند . خدایی خیلی سختست راه رفتن روی این ستونها. نه به جان بچم خیلی سخته.

خوب یکی نیست بگوید آخر راه رفتن روی ستون هم شد کار؟ خو بیا مثه بچه ی آدم رو زمین راه برو!

والا !

ضمنا همین الان بگوییم که ما حالت دیفالت چشمهایمان را "درویش" قرار داده ایم.

شما نگران نباشید.

نقطه.

 

پینوشت: آی حال می دهد به کسانی که اینروزها ازت تحلیل اوضاع را می خواهند نگاه کنی و بخندی! و بسیار بیشتر حال میدهد تماشای حرص خوردن این کودکان. ای کاش این به اصطلاح بزرگان عقل و فهم ما که ادعای بصیرتشان گوش عالم را کر کرده و از سیاست فقط موضع گرفتن وفحش دادن وانگ زدن را یاد گرفته اند کمی بزرگ شوند. بزرگی یا کوچکی آدمها را از سعه صدرشان می شود خوب فهمید.

پینوشت بعد اینکه بدلیلی نامعلوم قادر به کامنت گذاری برای هیچکس نیستم. ذو سه روزی می شود که بلاگفا قاطی کرده باز.

 

 

۹۰/۰۲/۱۱
پشت کوهها

نظرات  (۱۳)

من خامشو دوست دارم
زیااااااااااااااااااااااااااااااد
1- طعم تلخ، طعم مطبوعیه برای من. یعنی من با کلاسم؟
2- برادر من تقوا پیشه کن. یه بنده خدایی می فرمود، "خواهر حجابت، برادر نگاهت". یعنی این چشمهای درویش شما کشته ها داده هاااا. گفته باشم.
3- ما که فقط نگاه می کنیم ببینیم آقا چی دستور می فرمایند. عقلم اینو می گه.

1- لزوما نه . احتمالا چرا.
یه بار واسه کلاسش اومدم اسپرسو بخورم ، هنوز جرعه اول به حلق مبارک وارد نشده بود تصمیم به بیرون ریختن آن گرفتم که البته برای حفظ آبرو هم شده به هر بدبختی بود آن جرعه را فرو دادیم!
میرین کافی شاپ، شکلات گلاسه بخورین خب! به این خوشمزه ای!!

"بزرگی یا کوچکی آدمها را از سعه صدرشان می شود خوب فهمید."

اصلا این قرتی بازیا به ما نیومده !
جدا چرا بلاگفا اینطوری شده؟ جل الخالق!

مثه اینکه فقط من این مشکلو دارم.
وای شما چه جاهای باکلاسی میرین خوش به حالتون
همین جاها میرید که آدمارو روستون میبینید دیگه

ای بشکنه این ستونا !
.
اسپرسو که اصن اسمشو نیارید
اگر با کلاسی به خوردن اسپرسو باشه، من بی کلاس ترین آدم روی زمینم!
-
اصلا همین که از کل وجود یه آدم، ستون زیر کفش هاشو دیدید، مشخصه که سر به زیر هستید و دیفالت چشم ها روی "درویش" !

نکته سنجی شما قابل تحسینه !
سلام
محض اثبات نکته سنجیمون سطر اخر کامنت جناب سعادتمند تایید میگردد!

منتظرم
یاعلی

سلام. نه دیگه تقلب نکنید !
معمولا ته این منو ها آب معدنی هم پیدا می شود!
گزینه بدی نیست ها...

:)
نه ! مشکل خیلی هاست.
خب شما قهوه ی تلخ رو ببینید ، نخورید! قرص ش اومده دیگه !

اون ستون هاکه.. هیچی ! شاید یه چی بگم بعدا پشیمون شم !

ما هم با بلاگفا مشکل داشتیم!

من هنوز مشکل دارم.
سلام

اینجا می نویسم:
http://karvansara.blogfa.com

منتظرتون هستم...

به چشم.
از طرز نوشتنت خیلی خوشم اومد اگه خواستی به من هم یه سر بزن
سلام
پی یه پست می گردم؛ یهو رسیدم به این. من اینجا هنوز متولد نشده بودم. اما می خوندمتون فک کنم. ولی چیزی یادم نیست از این پست. از هیجان این کشف نتونستم ساکت باشم، شرمنده دیگه! :D

بح بح

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">