پشت کوهها

گذشته پشت کوهها

بدون شرح

سه شنبه, ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۰، ۰۲:۵۹ ب.ظ

 

صحنه ای از فیلم برداری اثر فاخر وماندگار ایرانی-اسلامی  "  آنگاه هدایت شدم...! "

 کارگردان : مشاءالدوله ی حاشیه نشین

لوکیشن: مدینه ی منوره

با تشکر از بنیاد فیلم سازی بیت المال مسلمین

منبع

۹۰/۰۲/۲۰
پشت کوهها

نظرات  (۱۰)

حالا شاید متحول شدنند
شما خیلی سخت نگیر
اینجا واقعا جا داره ادم بگه : حاج اقا ! تقلل الله !
من تو اون سایته هم رفتم بعد الان یعنی اینا دارن نقش بازی میکنن؟! یا واقعنی رفتن حج؟!
چیه خب؟ در مورد آی کیومون چی فک کردین واقعا؟
یه جوری میگین فراموش کنیم که انگار به همین اسونیاس
من الان اراده کنم یه چیزری و فراموش کنم تمومه؟ اصلا آدم زوم کنه رو یه چیزی که فراموشش کنه بدترم میشه لامصب!
خدا قبول کنه ازشون !
۲۰ ارديبهشت ۹۰ ، ۲۳:۴۱ روزهای پرتقالی
نمی تونم تصور کنم!!
ا خوبه که، بنده خداها رفتن حج، خوش به حالشون
.
آقا! دهن ما رو باز نکنید!!

نکنه شمام امر به سکوت شدین و از این حرفا ؟!
خوب نیست برخورد اینطوری..

آخی حیوونیا !
قربون خدا برم با این رحمت واسعه ش!
به قول امیرخانی:
بنده.شناس دیگریست...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">