پشت کوهها

گذشته پشت کوهها

ذهنیات آشفته ی شماره دار

چهارشنبه, ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۰، ۰۸:۴۱ ب.ظ

 

به نام خدا

 

۱- بعد از ظهری میروم سوپر مارکت سرکوچه محض خرید نیازهای منزل. صاحب سوپرمارکت نیست. در عوض یکی از بچه محل ها پشت دخل ایستاده. چند روز پیش که می آمدم بنر تبریک موفقیت وکسب نشانش را ٬در فلان فستیوال کاریکاتور در ژاپن ٬آویزان شده بر دیوار کوچه دیده بودم. دفعه ای نیست که بیایم و بنرهای تبریک مدالها ونشانهایش از در و دیوار آویزان نباشند. حالا مدتیست شاگردی سوپر مارکت سر کوچه را می کند. بلد نیستم ادای تاسف خوردن در بیاورم.

۲- چند سالیست حالم از دیدن فضای تشکل های "آرمانخواه و مطالبه گر" دانشجویی بد می شود! نه اینکه حالم بد بشود ها! بد می شود. شاید برای اینکه بهترین و مفیدترین سالهای عمرم در سر وکله زدن با فلان رئیس دانشگاه کودن یا فلان نماینده ی پدرسوخته یا فلان مسئول نفهم گذشت. سالهایی که می توانستم شاید کمی به مطالعاتم عمق بدهم. کمی به باورهایم ریشه بدهم یا کمی به خودم هوا بدهم برای نفس کشیدن.

۳- این جانور عجیب غریبی بود که توی مشکین شهر پیدایش کرده بودند؟ قرار بود با ممدحسین بعد از بازنشستگی برویم دنبال دایناسورها ! ممدحسین گیر داده که برویم دنبال ننه باباش بگردیم ! خلاصه ما نبودیم بدانید کجا رفتیم !

از اونجا که ما از هیچ کوششی برا بچه فهم نمودن مطلبی که می نویسیم(هر چند مطلب به غایت ساده وبچه فهم باشه) کوتاهی نمی کنیم٬ این شما واین تصویر این جونوره ! شما هرچی حال کردین صداش کنین!

 

 

 

۹۰/۰۲/۲۱
پشت کوهها

نظرات  (۶)

گیلان یا آذربایجان!؟
تو شهر ما -گیلان- ازین چیزا پیدا نمیشه! من گفته باشم ها.

اصلاحش نمودم !
احیانن جانور استعاره ای از یک مونث نیست !؟ از شما همه چی بر میاد حتا جونور خطاب کردن حضرات نسوان !
در تایید فرمایشات طهورا بانو به ما هم همین احساس دست داد! فکر می کنم ایراد از فرستنده باشد!!

نسخه ی ایشون احتراما در مورد شمام تجویز میشه !:)
این چه حیوونیه دیگه ؟

سر کار بودیم
رشته ی فعلی تان را اگر ادامه دهید نهایتش می شود غاز چرندن !
بیایید بروید دامپزشکی بخوانید که اقلش می توانید اسم و رسم حیوانات را کشف کنید و در وبلاگتان برای خودتان و ایضن رفیق شفیقتان آبرو بخرید ! شکلک سوت زدن !

شکلک سوت بلبلی !
1- بازم خدا پدرو مادرشو بیامرزه.
2- هیچ وقت شکر خدا درگیرش نبودم. وصیت خواهرم بود در اولین روز ورود به دانشگاه که درگیر این بازیا نشم.
3- منم میام. منم عاااشق سفرهای اکتشافیم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">