پشت کوهها

گذشته پشت کوهها

Title-less

دوشنبه, ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۰، ۰۱:۴۳ ب.ظ
به نام خدا

 

 

گاهی آدم با خودش می گوید کاش فرصت بود می ایستادم و تا آخرش را نگاه می کردم.

مگر آدم چند بار می تواند بنشیند به تماشای باران در دشت و بیابان.

آن هم با مدل زندگی ما.

لعنت به این زندگی شهری.

لعنت

۹۰/۰۲/۲۶
پشت کوهها

نظرات  (۶)

من دوست دارم وقتی بارون میاد توی ماشینی باشم که متوقفه و جلوش یه همچین منظره ایه.
بعد صدای خوردن بارون به سقف و شیشه ها، جگرمو حال بیاره، بعد هر از گاه هم وایپرو بزنم و از سماءش لذت ببرم.
----------------------
اگر هم قراره زیر بارون قدم بزنم، فقط بارون آمل، که ریزو و پودریه.
اون موقع عااااشق می شم. بعدش گریه می کنم. بعد یه عااالمه حالم خوب می شه و میام خونه.

عجبا ! چقدر اتفاق میافته با یه بارون !
سلام
عاشق این حس و حال هستم.
دیروز اومدنی تبریز کلی از تصاویر طبیعت عکس گرفتم!
واقعا چه حس فوق العاده ای به آدم دست میده وقتی میتونه فارغ از دغدغه های زندگی شلوغ شهری به طبیعت نگاه کنه و لذت ببره.
این جور پست هاتون خیلی قشنگن!

منتظرم
یاعلی

آدم دلش می گیره از این همه دغدغه مسائل اجتماعی و فرهنگی و سیاسی...
چرا پست قبلی رو حذف کردید ؟ خیلی با حال بود . ادای تشنج :)))
حیف بود . من که بلند خندیدم باهاش . ممنون بابت خنده ها :دی

بعدم رفت توی پروفایل!
آقا مام پست قبلی رو میخوایم!
اینجور پست های عارفانه با حال و هوامون سازگار نیس!

زنگ طبقه بالا رو بزنید!
فصل ها در شهر یکسان است
زندگی در شهر ماشینی است
بستگی دراد به بنزین
بستگی دارد به نفت
زندگی در روستا اما
بستگی دارد به اسب
ساده و خوش رنگ
بستگی دارد به باران
بستگی دارد به خورشید ودرخت
بستگی دارد به فصل
بستگی دارد به کار
روستا، زیباترین نقاشی روی زمین
بهترین گلدوزی فصل بهار
شعری از سلمان هراتی

راستی، سلام
اولین جاییه که سر میزنم و زود به زود نو میشه!!!! عجبااااا...

:)
از عجایب کرامات شیخ ما اینست/ شیره خورد و گفت شیرینست

خدا شاهد هست که از عمد گفتم!

صداقتتو عشقه !

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">