پشت کوهها

گذشته پشت کوهها

+18

يكشنبه, ۱ خرداد ۱۳۹۰، ۱۲:۳۱ ق.ظ

به نام خدا

 

 

اگر می خواهید به وسعت (و نه عمق) مشکلات اخلاقی در دور و اطرافمان پی ببرید٬ صرفا محض آزمایش ٬با استفاده از یک آی دی مونث وارد یکی از چت رومهای یاهو شوید .

فقط ده دقیقه زمان می برد تا بتوانید پنجره های خیل عظیم افرادی را که به شما برای دوستی و آشنایی و... پی ام می دهند و التماس می کنند ببندید.

و آنوقت است که اگر مثل من اینروزها حوصله ی فکر کردن به این چیزها را نداشته باشی٬ فقط کمی ذهنت مشغول می شود که اینها چرا اینطور شده اند وچه اتفاقی افتاده است و کجای کار می لنگد و ... از این حرفای قشنگ به درد نخور.

همین

 

۹۰/۰۳/۰۱
پشت کوهها

نظرات  (۱۵)

میشه اون آی دی مونثتونو بدین یه کم شاد شیم؟! (سوت)

(شکلک "برو بچه تا نزدم با لنگه کفش دنبالت"!)
سلام

بذارید فعلا سکوت کنیم که اوضاع داغون تر از اونی هست که میگید!

منتظرم
یاعلی

توجهتون رو به ادامه سکوتمون جلب می کنم.
کرم از خود درخته...

حیای گربه کجاست؟
اوووه. تازگی نیس که.
یکی از سرگرمی های من بود وقتی جوون بودم. با اون آی دی کذا می رفتم، هیچکی محلم نمی گذاشت. با آی دی اسمم می رفتم اووووه صفحه می شد پر از پنجره. به قول شما ده دقیقه طول می کشید ببندیشون.
سخت نگیر برادر من. از بانک کلیه و خیابون ایران زمین و هزار چیز دیگه بدتر نی.

خیلی وقته دیگه سخت نمی گیرم.
همین و بیش از همین...

سلام

علیک سلام
واقعا یه جای کار میلنگه، بدجور هم میلنگه.

گند زدیم تو حوزه های فرهنگی از بس که بی توجه بودیم تو این قضیه

واقعا !
چرا واقعا ؟؟!!
نمیتونم درک کنم

و غیره
.
آقا! همش از سیاست های غلط دولته!

مملکته داریم !
.
راستی تولدتون چندم خرداده؟

هروقت هس مبارکه ایشالا.

ممنون
پس ( ) تو بودی؟!
حالا چرا جواب منو ندادی؟
یک دقیقه به این فکر کردید که چند تا از پسر ها هم درست مثل شما محض سنجیدن وضعیت فرهنگی جامعه! به این چت روم ها با آیدی مونث میروند؟؟؟
سلام
غیر ازاین، اون مجازیه اما واقعیت رو چه کنیم؟ واقعیتی که همیشه جلوی چشممونه...

نمیدونم !
سلام
عکس نمیتونم بذارم چیکارکنم؟ یعنی نشون داده نمیشه...
کمک لطفا..

شاید تونستم کمک کنم.
وقت شما تمام شد!
10 امتیاز منفی!
جواب سوال: خود شما دارید محیط را بدتر از اینی که هست می کنید
آی دی مونث..؟

این کارا برای حداقل 6 سال پیش بود...

از چند سال پیش این فاجعه ها رخ داده بود اخوی...

روز به روز هم داره بدتر میشه.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">