پشت کوهها

گذشته پشت کوهها

ربع قرن گذشت

سه شنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۰، ۱۲:۲۵ ق.ظ

 

به نام خدا

 

امروز بعد از ظهر ٬ توی اوج شوخی و خنده و ویراژ و لایی کشیدن بین ماشینها با موتور مهدی٬ همینطور که طبق عادت همیشه برای فرار از هر حرف منطقی ٬مزخرف می گفتیم ٬و می خندیدیم به ریش خودمان ٬یکهو بی هوا حرفمان رفت سمت مرگ و مردن. این که من آماده ی مردنم. یا مهدی یا اینکه چقدر فکر می کنیم به این حرفها توی شلوغی اینروزهای زندگی٬ اینکه با این سرعتی که داریم توی اتوبان میرویم یحتمل یکی از تایرها بترکد مغز جفتمان می پاشد به جدول کناره ی بزرگراه و اینکه مردن برای هیچکس رویداد برنامه ریزی شده ای نیست...

و من گفتم که اخیرا فهمیده ام...اخیرا فهمیده ام که همه ی ماها می میریم یک روزی. همه ی ما ها. یعنی همین شمایی که نشستی اینها را می خوانی خواهی مرد بالاخره. یک روز خیلی اتفاقی خواهی مرد.

 ومهدی می گفت کاش مردنمان اینجا نباشد. توی این شهر. با این وضع وحال. کاش به حالی باشد که حداقل شاید دلش سوخت خدا و فاکتور گرفت بعضی غلط کردنهای زندگیمان را. می دانستم منظورش چیست و آدرس کجا را می دهد.

و من به خودم که نگاه می کنم دلم پس گردنی می خواهد چقدر. از این همه اشتباه. این همه بچگی. این همه ... این همه "گناه".

.

.

.

واین چنین بود که آخرین روز از بیست وپنج سالگی ما هم ... گذشت.

هعی جوونی.

 

۹۰/۰۳/۰۳
پشت کوهها

نظرات  (۸)

سلام
آره...یه روز میریم...یهو هم میریم...من همیشه دعا میکنم به مرگ بد نمیرم...

و من به خودم که نگاه می کنم دلم پس گردنی می خواهد چقدر. از این همه اشتباه. این همه بچگی. این همه ... این همه "گناه".
واقعا! از اون پس کردنی ها که وقتی میخوری نمیتونی بلندشی...

سلام. نه در اون حد دیگه !
تولدتون مبارک

ممنونم
۰۳ خرداد ۹۰ ، ۰۱:۰۰ روزهای پرتقالی
به روش های چگونه مردن خیلی فکر کردم!
ولی هنوز به جواب مطمئنی نرسیدم!
حالا انگار خدا از ما نظر سنجی گرفته!

ولی یه امتیازایی برا انتخاب در نظر گرفته !
خب فهمیدیم تولدتونه
کاش دیروز بود هی بهتون میگفتیم دوم خردادی!
به هرحال تبریک میگم و اینا امیدوارم یک قرنه شین!
همه ایرانم که این روزو جشن میگیرن به افتخارتون
تولد من اگه بخواد با مناسبت خاصی قرین بشه! همش عزا و ایناس!
هعییییییییی

ایشالا شمام شونصد ساله شی!
.
ولی چقد قشنگه آدم روز تولدش بمیره!
حداقل سنگ قبرش یه چیز جالب واسه گفتن داره!

_
خدا شما رو هم بیامرزه..

چه روزیه امروز!
چجوری اینهمه مناسبت رو هضم کنیم؟!

_
حالا اجالتا تولد شما مبارک
امان از غفلت

امان از دنیا

امان از گناه

و

به امید اینکه اصلاح شوم و شویم

انشاءلله

(با صدای بلند و چهچهه بخوانید)
نظر من نرسید؟

گویا بلاگفا خورده باز !

زیاد نوشته بودم.
نه یادمه نه حالشو دارم باز بنویسم.

آقا در این حد بگم که تولدتون مبارک.

بسیار ممنونم از شما.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">