پشت کوهها

گذشته پشت کوهها

تکه پاره ها

سه شنبه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۰، ۰۹:۵۱ ب.ظ

به نام خدا

 

۱- شاید تکه هایم را کنار هم گذاشتم دوباره. ولی٬ خوب می دانم آینه های شکسته هرگز تصویر گذشته شان را نشان نخواهند داد.

۲- وقتی تو نیستی من گم می شوم میان همه ی آنچیزهایی که من هستند ومن نیستم. "من" بی "تو" صرف مطلق هیچ است. صرف عبث.

۳-من روحت را نمی خواهم. تو فقط وقتی توی چشمهایم خیره می شوی به من دروغ نگو.

۴- مرا به دل نبستن متهم نکن٬ وقتی که میدانم فردا این منم که اینجا ایستاده ام. تنها.

۵- کسی که از شوق حادثه ای ساده ٬عاشقانه می نویسد تقصیری ندارد. تقصیر در تعریف "حادثه ی ساده " است.

 

 

۹۰/۰۳/۱۰
پشت کوهها

نظرات  (۸)

.
5-حادثه ای که عاشقانه ها را تحریک کند، هیچ هم ساده نیست!

3-روحش را تسخیر کن!، دیگر دروغ نخواهد گفت.

3- جن گیر خوب سراغ دارین نکنه؟! برا تسخیر روح
هیچی نفهمیدم! یعنی هیچچچچی ها!

بی خیال حالا !
شما هم عاشقانه دیگه ننویس. عادت میکنیاااااا
مرد باس خشن باشه. سیبیل و کلا شاپو و اینا! دست بزن و این حرفا! دل بستن و اینا خداییش خیلی سوسولیه!

این کمربند من کجاس؟!
سلام
خونه جدید مبارک!
سومی و پنجمی به مذاقمون خوش اومد!مخصوصا پنجمی...
تقصیر درتعریف حادثه ساده است... بیشتر که فکر میکنم میبینم بیشترتر خوشمون اومده... نه! خیلی قشنگه - پنجمی- ...

دیگه خیلی هم عمیق نشین خوب نیس !
کلاً که نگرفتم مطلبو. از اون چیزهایی بود که خودتونم نمی گیرید مطلبو. اما سه. این سه منو می کشه آخر.
هر چیزی رو تو این عالم می تونم تحمل کنم جز دروغ رو. متنفرم. متنفرم از دروغ.

ای گفتی
ای که گفتی یعنی چی؟



من الان چه شکلی ام ؟!!!

:)
4- حالا چرا اینقد محتاط ؟ شاید به خاطر همین دل نبستن شماست که میره .
------
کشف من درسته ؟ این خونه نوساز نیست ! پست های دیلیت شده داره ؟ :دی
اسمایلی خانم مارپل :دی

بابا اینجا مال یه خانوم دکتره بود که صبح به صبح سر راه مطب میومد یه پست میذاشت میرفت ! :)
راستی. شما با انیشتین رفیق نبودین؟
با این توضیح وبلاگتون...

:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">