پشت کوهها

گذشته پشت کوهها

هوالاول و الآخر

سه شنبه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۰، ۰۱:۱۶ ب.ظ

 

به نام خدا

 

۱- هوالاول

۲- کاش توی دنیای واقعی هم بشه به همین سادگی دل کند.

۳- خستم از این خونه به دوشی واسباب کشی مجازی.ولی ملالی نیس در کل.

۴- همه چیز عوض میشه. الا "او"...کل شی هالک الا وجهه...

۵- شب تاریک و بیم موج وگردابی چنین هایل...کجا دانند حال ما سبک باران ساحلها

۶- سلام.

 

۹۰/۰۳/۱۰
پشت کوهها

نظرات  (۱۰)

سلام
الان لینکتون رو تو بلاگم تغییر بدم ؟
یه 7 اضاف می کردید دلیلی چیزی . از سر تنوع طلبیه ؟

7- سیب ترش زیادی رو دل میاره !
.

سیب ترش به سیبی می گویند که ترش باشد
خیلی جالب بود!

____________
همنشینی با شما کار دستمون داد.
منم دل کندم از کویریات
اما
نه به راحتی شما!

عمرا به پا من برسه کسی !
.
صد البته!
ما لُنگ مون رو از قبل پهن کردیم!

ما اووچیک شماییم!
از کتو کول افتادی که !
می گفتی میومدم کمک خب !

دفه دیگه !
خاااوب
سلام
آقا من میخواستم بیام اینجا تیریپ مخفی کاری و اینا که مثلا کسی نفهمه شما (بوووق)!
عشق این قالب های گل و بلبلیناااااا
بعد هی خونتونو که عوض میکنین پروفایلتونم آب میره ها
دقت کردین؟
به هر حال
امید داریم این وبلاگ عمر خوب و مفیدی داشته باشه و اینا!
سلام (این جواب سلام اون سلام شماره 6 بود. سلام اولیه رو خودم سلام کردم بس که مودبم هرجا میرم سلام میکنم!)

آورین !
۱۰ خرداد ۹۰ ، ۲۰:۵۸ روزهای پرتقالی
مبارکه!
خوب فامیل هم که شدیم! سیب ! اونم ترش!

سلام فامیل دور !
سلام
خونه ی نو مبارک
ان شالله که چرخش براتون بچرخه


یا علی مدد است...

بدم پسوردش رو؟!
می دونستم برمیگردین زود.
از وقتی من آشنا شدم با شما این چندمیشه؟

زیاد میشه !
خدا بهتون جا و مکان ثابت بته. ثابت قدمی بده. الهی آمین.
Happy new Home

thanx dude !

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">