پشت کوهها

گذشته پشت کوهها

یک پست ریا

پنجشنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۰، ۰۲:۰۹ ق.ظ

به نام خدا

 

۱- آقا جان هرکسی ذوست دارید هرجا من ایستادم یه دو رکعت نماز بزنم به کمرم هی نیاین پشت سر من صف تشکیل بدین. بخدا ! یهو روت رو برمیگردونی می بینی فلان استاد بخشتون هم وایساده به تو اقتدا کرده. خوب آدم خجالت می کشه. اصن من چیم به آدم برده٬ ای شماهایی که منو می شناسین و نمی شناسین . جان من اصن من آدمم؟ یه وعضیه ها اصن. توی نمازخونه ی دانشکده همین قصه هس. توی نمازخونه ی پژوهشکده... خونه ی فلانی که میری مهمونی...چه میدونم. یه وعضیه ها اصن.

۲- کنار خیابون وایسادم. "آزادی". سوار میشم. یه مرد میونسال هم کنارم نشسته. به میدون که میرسیم مرده میونساله یه نیگا به میدون می کنه و یه آه بلند میکشه. طوری که من بشنوم." آدم جیگرش می سوزه این میدون رو می بینه. قبل انقلاب اینجا چه شکلی بود حالا چه شکلیه." راننده هم اول سر تکون میده وبعد همراهی می کنه که آره و از این حرفا. من می پرسم "حالا مگه چه شکلی بوده ؟!" با عصبانیت جواب میده " هر چیزی رو این روزا نمیشه گفت" و زیر لبش شروع می کنه به فحش دادن به "رژیم"! تا بخوام چیز دیگه ای بگم باید پیاده بشم. راننده ی تاکسی رو می بینم که همون طور با خودش بد وبیراه میگه ومیره. مرد میونسال هم. توی مسیر انقلاب یه لحظه خودم رو توی آینه ی ماشین می بینم. ریشهام بلند شده این چند وقته!

۳- روزای آخر خرداد که نزدیک میشه این کیف های کوچیک باز یکی یکی اضافه میشن به کمربندهامون.

 

۹۰/۰۳/۱۹
پشت کوهها

نظرات  (۱۲)

اولین شب جمعه ماه رجب را لیلة الرغائب نامند. در این شب ملائک بر زمین نزول می کنند. برای این شب عملی از رسول خدا(صلی الله علیه و آله) ذکر شده است که فضیلت بسیاری دارد.
جهت مشاهده اعمال به لینک زیر بروید:
http://basije-emamhosein.blogfa.com/post-36.aspx
امید آن است که در پایان این نماز با فضیلت، محتاجان به دعا را فراموش نکنید و ما را نیز از دعای خیر خود محروم ننمایید
چند تا راه حل برای مشکل شما
1 - شما خودت بایکوت کن تو خونه
2- شما مسیر اشتباه رفتی هیچ وقت از آزای به سمت انقلاب نمیرند ، شما باید از انقلاب می رفتید سمت آزادی
3 - تا وقتی که ما سربازهای یگان ویژه هستیم و برای شما خاطره مینویسیم شما لازم نیست که کیف کوچیک به کمربندون اضافه کنید .
.
.
.
سعی میکنم از خاطرات که چه گویم ،از داستان زندگیم بیشتر بگم
یا علی

3-احتراما خاطرات چندان خوبی نه از شما- که از صنف یگان ویژه ندارم!
.
1- حالا مثلا که چی؟!

2- شمام گویا همگام با مسئولین، همراه با مردم اید!

3- سیاسی-نظامی بود؟؟؟

1-2-3- هوووم؟
1- من مردۀ اخلاصتون شدم حا ج آقا. یه تفعل برای من می زنین؟
2- کلاً هر چی می کشیم از این رژیمه. رژیمه ما داریم؟ می بینین ملت چقدر اضافه وزن بدن. از بدی رژیمیه که داریم. اعصابا هم همه خراااب. رژیمو ول کنن درست می شن. هم هیکلاشون هم اعصاباشون.
3- چرا؟

3- همینطوری
سلام
این نیز بگذرد!

علیک سلام
هم مورد یک هم مورد دو از معایب ریش داشتنه!!!! بزنین خلاص!
مورد سوم هم با این که نفهمیدیم چیه ولی به احتمال زیاد با همون راهکار قبل حل شه.
تقبل الله!

انشاالله !
چون پست من ی کم ریا توش بود نمیتونم الان بهتون گیر بدم! وگرنه میگفتم تو رو امام انقد خودتونو تحویل نگیرین لطفا! حیف که نمیتونم بگم و در عسر و حرجم!

ممنونم که نگفتین !
راستی کدوم کیف های کوچک؟ چرا اضافه میشن به کمربندهاتون؟ مگه چنتا کمربند میذارین؟! :دی

همونا- همینطوری-همین یکی !
.
چی شده که شما اینجوری شدید!

هم طولانیه. هم پیچیدس. هم مهم نیس!
سلام
بند یک: التماس دعا
بند 2:نمیدونم!
بند 3: نگرفتم! کیف کوچیک چی؟ کمربندماشین؟!!!

منتظرم
یاعلی

هوووم؟
پست رو که التماس دعا حاج اقا
ولی کلا جواباتون به کامنت ها جالب تر از پست بود :دی

استخاره اینا میخاین برین ته صف !
سلام

مشتاق جواب بودیم!
بند3 چند روزیه ذهنمون رو درگیر کرده.
کدوک کیف های کوچیک؟

منتظرم
یاعلی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">