پشت کوهها

گذشته پشت کوهها

Title-less

جمعه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۰، ۰۶:۱۲ ب.ظ

به نام خدا

 

آقا من یک جایی کارم گیر کرده.گیر که چه عرض کنم. شده یه گره کور! منتظر یه اتفاقی هستم که بیفته واین گیره واشه. از اونجایی که می بینم اگه تو این مدت بخوام بنویسم قاعدتا حرف حسابی نمیزنم(یکی نیس بگه مگه جز مزخرف گفتنم بلدی تو؟) پس تا وقتی این گیره وانشه نمی نویسم. بالاخره درست نیس روان این سه تا ونصفی آدمی که اینجا رو میخونن به خاطر حال ما "پریش" بشه.

هر کی دعا بلده دعا کنه . هرکی بلد نیس لطفا بگه آمین!

 

۹۰/۰۳/۲۰
پشت کوهها

نظرات  (۱۱)

سلام
من اون نصفه ام که میام اینجا رو میخونم!
انشاالله که این گره هم باز میشه و اون اتفاقه با خیر و سلامتی بیفته...
من دیشب برای همه دعا کردم( البته اگه دعام بگیره) الانم دعا میکنم و هم میگم آمین!
هم دردی نوشت: خیلی بده گیر کنی و منتظر یه اتفاق باشی برای باز شدن گره ها...
همه چی درست میشه...[لبخند
---: کلی امید دادمااا! یکی می گفت امیدواری دادن به من نمیاد!

ممنون بابت امید واینا .
آقا چه اعتماد به نفسیه که شما دارین؟!
نه واقعا چرا فک میکنین ماها حاضریم روانمونو به خاطر نوشته های شما پریش کنیم؟!
اینجا دیگه مجبورم بگم کمتر خودتونو تحویل بگیرین تو رو امام!
حالا در هرحال امیدوارم اون گره کورو و اینا باز شه زودتر...

منظور من بچه های همسایه بودن !
عامو بنویسیدا . هممون مث همیم

عامو هممون کجاش مثه همیم آخه !
شما به فکر روانپریش نشدن مخاطباتونم هستین؟
چه جالب.
الهی که خدا گره از مشکلات مسلمین و مسلمات بر داره، از صدقه سر اونها گرۀ شمارو هم با سرپچنجه های مهربونش، سریع، باز کنه.

الهی ننه !!
من نفهمیدم دقیقا! کارتون گره خورده یا گیره خورده؟ مهمه چون دعاهاشون با هم فرق میکنه

بهونه ی بعدی؟!
سلام
احوالات؟
گره انگار هنوز باز نشده!!!!
آمین
ایشالا خیرتون رقم بخوره . ماهم دعا میکنیم

ایشالا
.
بسی ناخوش احوال شدیم از گره تان!

ولی خب سعی کنید اگر میشه بادست بازش کنید که کار به دندون نکشه ایشالا.
به حق ِ جوادالائمه!
امروز اگر رفتم حرم عمه شون حتما به یادتون هستم!

_ به شدت احساس فرسودگی بهم دست داد!_

ناامید نیستم.
بسمـ الله

سخت نگیرید!

نمی گیرم
اینشالا زودتر حل شه مشکلت

ایشالا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">