پشت کوهها

گذشته پشت کوهها

مهدی

دوشنبه, ۶ تیر ۱۳۹۰، ۱۲:۲۷ ق.ظ

 

به نام خدا

 

خبرش را که شنیدم کمی مکث کردم. چند وقتی بود خبری ازش نداشتم. اصلا باورم نشد. گفتم مگر می شود؟ مهدی؟ برو بابا اشتباه می کنی. تا اینکه مجتبی آمد با هم رفتیم که برویم خانه شان. سر کوچه که رسیدیم و پارچه ها واعلامیه و حجله را که دیدم دیگر طاقت نیاوردم. زدم زیر گریه. مجتبی هم باور نمی کرد.

ما سه تا از هشت سالگی هم کلاس بودیم. این یعنی توی بیشتر قسمتهای خاطرات کودکی ونوجوانی من مهدی همیشه پررنگ بود. مخصوصا توی شیطنتهای کودکی. توی قهر و آشتی ها. توی فوتبال بازی کردنها. توی مسجد. گروه سرود. کلاس قرآن. مسابقه ی فلان. خلاصه هه جا.

چندوقت پیش ها مجتبی را دیدم و یک موضوعی را یادم انداخت که اول یادم نمی امد. ولی کم کم ماجرایش را که گفت یادم آمد.

هشت سالمان بود!

من و مهدی و مجتبی توی یک بازی ساده ی بچه گانه ٬یکروز با هم (نمی دانم چرا) قرار گذاشتیم که هر کداممان دیرتر بمیرد برنده است !

باور کن چرایش را هنوز هم نمی دانم.

ولی هر چه بود٬ امروز سالگرد مهدیست.

تا بازنده ی بعدی کداممان باشیم.

 

بسم الله الرحمن الرحیم...

 

۹۰/۰۴/۰۶
پشت کوهها

نظرات  (۱۰)

گفتم که فراق را نبینم، دیدم

آمد به سرم از آنچه میترسیدم

اینو با پشت زمینه ی صدای نی و نوای دشتی خوندیم!
ان شالله یه جور زندگی کنید که وقتی هم رفتید حتی اگر زودتر از مجتبی!برنده باشید.
رونوشت: به مجتبی ها و من ها و همه مان!
خدا روح مهدی تان را قرین رحمت کند
ان شالله

یا علی مدد است...

ایشالا .
سلام
....
بسم الله الرحمن الرحیم...

خدا رحمتش کنه...

خداااا ...
چه تلخ!
ی جوری شدم الان...
این چه قراریه آخه؟ آدم اعصابش خورد میشه از اینجور قرار گذاشتنا

من معذرت میخوام
فاتحه خواندیم همراه صلوات.
و این مرگهای این جوری، گوشمالی ماهاست. که بجنب. چیزی تا پایان عمر تو هم باقی نمونده. بجنب. بجنب.

باورم نیست ز بد عهدی ایام هنوز...
خدا
رحمتش کنه...
میدونم چه حسی داری ...

هعییی
۰۶ تیر ۹۰ ، ۲۰:۱۴ غیرمنتظره
روحشان شاد :(

:(
سلام

بسم الله الرحمن الرحیم...


منتظرم
یاعلی
خدا رحمت کنه
خدایش بیامرزد

چه بازیه ترسناکی!:(

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">