پشت کوهها

گذشته پشت کوهها

عمر

چهارشنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۰، ۱۱:۳۳ ب.ظ

به نام خدا

 

بعدازظهر هوا تمیز بود واز این بالا کلی نشستیم به تماشای شهر.

شب هم هوا صاف بود وکلی نشستیم به تماشای ماه !

فردا صبح هم احتمالا بنشینیم به تماشای طلوع خورشید !!

کلا دعا کنید برا شفای همه مرضای لاعلاج و دکتر جواب کرده من جمله ما .

(فرداس که میگن چته؟ راستشو بگو؟ چن هفته دیگه زنده می مونی؟! هان ؟)

کلا اگه من از اولش هر روز یک فرصتی رو نشسته بودم به تماشای طلوع و غروب خورشید شاید گذشت زمان رو بهتر درک می کردم و اینطور نمی شد که حالا از خودم بپرسم ٬این بیست و پنج شش سال چطور گذشت .

 

۹۰/۰۴/۲۲
پشت کوهها

نظرات  (۸)

به نام خدا
(اقا میکروفونتون خرابه صدام نمیاد)
من سیب ترش دوس دارم. ولی تو روایت اومده سیب ترش واسه حافظه خوب نی!!! منم که حافظم داغون شده لابد واسه همون سیب ترشاییه که خوردم! شمام دیگه نخور خوب نی!
(خب حالا میکروفونو خاموش می کنم چون دیگه الان نظرم راجع به پستِ میکروفون نمیخواد)
اقا من از امروز عصر همچینی حس بی ارزش بودن و بی مصرف بودن بهم دست داد نمی دونین! الان این پست شمارو خوندم تشدید شد!
میشه یه کم پستای امیدوار کننده بذارین؟
دستتون درد نکنه!
از خرید شما مچکریم!

دوما شما ثابت کن حافظت از اولش سالم بود!
ای بابا فکر کردم اینجا سیب ترش خیرات کردندا ...

اموات غافلگیر میشن !
سلام

این قافله عمر عجب می گذرد...

هییییی
جدا چقدر زیاد عمر کردی!!!25 -6 سال...

بعدشم از این حرفا نزن یهو جو می گیره ما رو و.... مجبور میشیم مثه "آدم" زندگی کنیم...

- سیب ترش هم دوست ندارم...
اول در جواب سوال"سیب ترش دوست داری" باید خدمتتون عرض کنم که بنده یک تنفر وسواس گونه به سیب دارم. دست بهش نمی زنم. کنار چیزی باشه اونچیز باید بره و شسته بشه، نمی خورم و ..........
فکر کنین که چه ظلمی دارید به من می کنین با این سوال با این اسم...


بعدشم، اگه دیوونه های عالم اینجوری بشینن اسمون و شهر و طلوع و غروب رو نگاه کنن عاقل می شن، شمام اگه کارتون استمرار داشته باشه عاقل خواهید شد و شفا خواهید گرفت.
خورشید خانمو نگاه نکنیا،ناراحت می شه کورت می کنه

حواسمون هس
نخیر محل اشکال نیس خیلی هم درسته!
تازه تو اون روایته نوشته بود یکی دیگه از عوامل فراموشی گرفتن خوندن نوشته های رو سنگ قبره!!!!
کلا من سالی یک دو بار میرم قبرستون! تمام مدتم دارم نوشته های سنگ قبرو می خونم!
البته فک کنم این فراموشیا واسه حافظه های کوتاه مدته. چون من حافظه ی بلند مدتم خیلی درسته. ولی حافظه ی کوتاه مدتم عملا تعطیله!
آقا من نظرم اصلنم سیب ترش نیست! نظره!
حالا من می نویسم مداد رنگی فرق داره! لابد مداد رنگیه نظراتون دیگه! شما باس ننویسین سیب ترش!
کدو فقط داشته باشین:
20100
۲۳ تیر ۹۰ ، ۰۲:۲۸ زینب سادات√
الان کجایی که می تونی طلوع و غروب رو تماشا کنی؟


چرا همه لینکات برای من آشنان؟!

برا منم آشنا هستن اتفاقا !
بعضی وقتا هم بخواب.می گن خوبه.

بچه می خوای گول بزنی ؟!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">