پشت کوهها

گذشته پشت کوهها

گینگیشک !

پنجشنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۰، ۰۴:۰۴ ب.ظ

به نام خدا

 

توی حیاط دارم راه میروم یک لحظه حس می کنم یک چیزی از زیر پایم در میرود !

از بی حالیش معلومست خیلی گرمش شده توی این هوا. وقتی می گیرمش اصلا وول نمی خورد. می گویم ببرمش داخل بگذارمش مقابل کولر. می ترسم مادرش گمش کند. می برمش سمت شیر آب ویواش باز می کنم تا چکه چکه آب بیاید. کله اش را می گیرم زیر شیر! معلومست خعلی تشنه هست. خودش را دارد خفه می کند از بس نوکش را باز می کند برای قطره های آب !

با انگشت کوچکم پشت کله اش را می خارانم! چشمهایش را می بندد و میرود توی حس!

۹۰/۰۵/۰۶
پشت کوهها

نظرات  (۳۱)

مهربووووووووون!

هوووووووووووم؟
.
ای جـــــــــان !
دوست داشتنی بود این پست!
خیلی...
زیاد...

چشاتون دوس داشتنی می بینه !
خعلی بی سوادین به مولا!!!
حیات؟؟؟؟؟؟؟؟؟
یا حیاط؟
من گند زدم به کنکورم!
یعنی کنکورم گند زد به من!
یعنی الان اعصابم زیر خط فقره دلم میخواست شونصد تا غلط املایی داشتین همشو فریاد میزدم اینجا سرتون!

اعسابطونم درصت میشه کم کم!
گوووووووووووووووگووووووووووووووووولی مگولیییییییییییییییییییییییییییییییییییی
واقعا دستتون درد نکنه....
منم همیشه حیات و حیاط و میاط و خیاطو با هم اشتباه می گیرم!

حواسم پرته این روزا .
منم چند وخت پیش یه مینی.گنجشک پیدا کردم منتها بردمش پیش خودم نگهش داشتم! خیلی باهام رفیخ شده بود مثل یه طوطی یا مثل یه همستر! خاطراتش واقعا خوب بود...!
هی جوونی...

از عاقبتش هم می گفتی بد نبودا !!!
چی کار به پشت کله ی بچه ی مردم داری؟؟

همشون میرن توو حس !
سلام

دقت: اگه دستتونو یه کم پایین میگرفتید پرنده واضح می افتاد نه اینکه الان زمینه صافه...


بعد کله این بنده خدارو میگیرید زیر شیر اب قصد شکنجه دارید؟؟؟؟


الان ما هم تو حسیم از این همه لطافت...


نکته: ما هم ساعت داریم...خواستم بگم که گفته باشم!!!!
۰۶ مرداد ۹۰ ، ۲۳:۵۶ مرضیه سادات
اولا دفعه اول این وبلاگ و میخونم
دوما میخواستم بگم وای چه نترسی که گرفتیش تو دستت!
سوما دو خط بالا به هم خیلی مربوط هستن
چهارما چون فکر میکردم نویسنده این وبلاگ خانم میباشد!

سوما وچهارما دست گلتون درد نکنه !
میبینم که مرضیه سادات هم مثله من فکر کرده!!!
مشکل از شماست جناب سیب ترش!!!

استغفرلله !
-"از عاقبتش هم می گفتی بد نبودا !!!"
- الان هرچی فکر می کنم چیزی یادم نمیاد. هه!
در ادامه ی پاسخ به کامنت تردید،اگه راست میگید پشت کله ی سگ بزرگ!رو هم خاروندید؟!

این جک جوونورا باور کنین آزارشون خیلی کمتر از بعضی آدماس ولی .
چه ناز!

با این دید اومدم اینجا که فکر می کردم با وبلاگ یک عدد خانم روبه رو می شوم اما وقتی عکس رو مشاهده کردم و پست های دیگه رو خوندم دیدم اشتپ کردم :)

تو شهر ما به اینا می گن بنگشت(bengesht)
عکس باز نمیشه که !
اگه چاق چله هست بیار بزنیمش به بدن !!!

نه نه !
-"خدا بیامرزدش پس"

- خدا اموات شما رو هم بیامرزه!
والا ما بدون خوندن کامنت های بالایی اظهارنظر فرمودیم پس ما را قاطی اینا نکنید لطفا

دزفیلی هستید یا با این جماعت مومن آشنایی دارید؟ :)

ما دزفیلی نیستیم ولی دزفیلی ها رو دوس داریم!:)
سلام

آدم اصلن اینجا که میاد همینجوری دلش هی شاد میشه!
خداخیرت بده!

شاد بودنتون رو گردن اینجا نندازید !
عکس رو با دست راست گرفتید؟

بله بله
۱۰ مرداد ۹۰ ، ۰۰:۲۵ مرضیه سادات
جسارتا سرنوشت این گنجشک چی شد!مادرو بجه همدیگرو پیدا کردن یا قضیه هاح در اومده؟

آره بابا ! البته تا وقتی نتونه بپره ودر بره هی ما هرروز می گیریمش بهش آب میدیم و پشت کلشو هم به مقدار کافی میخارونیم!
حالا یه گینگیشک پیدا کردیناااا
باس صد روز بیایم هی عکسشو ببینیم؟
راستی گنجشک واقعا انقد کوچیکه؟؟
من هی دارم یه گنجشکو با همین زاویه تو دستم تجسم میکنم! خیلی کوچیکه که!!!
نکنه این گنجشک نیس!!! مثلا پشس رنگش کردن جای گنجشک!

این در اصل یه بچه کرگدنه که با تکنیکای رنگ آمیزی به گینگیشک تبدیلش کردیم !
۱۲ مرداد ۹۰ ، ۱۶:۱۹ مترسک آواره
ای جان! اوخی! چه قده هم کومچولوهه! الهی! این "...میرود تو حس" رو خیلی خوف گفتی!!!
در ضمن سلاااااااااااااااااام!!! خو جو گیر شدم از یادم برفتش دیه!

سعی کنید هیچوقت جوگیر نشین تو زندگی!
واااای لااااااااایک به جواب نظر Bahar.
کی ایم لایک درست می شه پس؟

(شکلک بچه گول زدن)
وااااای
من تازه متوجه اون خرفه های (پرپین) پس زمینه ی عکس شدم
دلم خواست
تو تهروون از این چیزا یافت نمیشه :(

عجب وعضیه اصن !
۱۹ مرداد ۹۰ ، ۲۰:۰۰ گربه ی تنها
ای جووووون عزیزم کجا رفتی بدون هماهنگی؟
قرار بود دشمنی ها رو کنار بذاریم و با هم از دست دست پدر مادرمون فرار کنیم که...

من از اولشم میدونسم !
خیلی خوشگله گووووووووگوووووولی

:)
ببخشید :) این یعنی چی ؟!
:) این چیه ؟؟؟؟؟

لبخند !
مرسی از راهنمایتون !!!

:)
سلام
اخی چه خوشمله!
اره منم امتحان کردم !کلا هر مخلوق خدا رو ناز کنی میره تو حس!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">