پشت کوهها

گذشته پشت کوهها

Title-less

چهارشنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۰، ۰۴:۱۳ ب.ظ
به نام خدا

 

تابستان ـ گرما ـ نخل ـ سایه ای برای  نشستن

 

۹۰/۰۵/۱۲
پشت کوهها

نظرات  (۱۹)

عاشق سیب ترشم اونم سیب سبز
۱۲ مرداد ۹۰ ، ۱۶:۲۴ مترسک آواره
خو آخه چرا با احساسات آدم بازی میکنین آخه؟! آخه چرا این قده هی سیب ترش سیب ترش میکنی خو آب از لب و لوچه ی جووون مردم به راه میندازی که چی بشه خو آخه!!! اونم تو ذل یا ضل یا ظل یا حتی زل (خو نیدونم چی طوری مینویسن این کلمه رو!!!) گرما اونم زبون روزه!!! ووی!!! نه این انصافه آخه واقعا؟!!!

ما فکر تزکیه نفس شماییم با تحمیل این سختیای مجازی!
خیلی درخت نخل دوست دارم ! کاش توی حیاط خونمون یکی داشتیم !

خوش بحالتون .. شنیدم خرما خیلی آدم رو صبور میکنه .. شما هم صبوری مگه نه ؟

به طرز سرگیجه آوری!
عکستون سوخته متاسفانه!
.
چاه ..
...
..
.

نداریم متاسفانه !
عاشق سیب سبزم اونم سیب ترش
عاشق تابستان و گرما و نخل و سایه ام، اونم سایه ای برای نشستن!
از زاویه دیدتون تو عکس خوشم اومد!
سلام

... بودن...
بودن
بودن

سایه ای برای نشستن نمیخواهم بی تو...

از ما گفتن!
من عاشق نخلم.
مخصوصاً که از همه موجودات دیگه حسهای انسانی بیشتری داره. بیشتر دردمونو می فهمه. و مهربونه.
تابستان-گرما-نخل وسایه ای برای نشستن گواری وجود!

:)
عکس خیلی قشنگیه
زاویه ی عکس جالبه
دلم هوس خرما کرد زبان روزه

این الان عکس حیاطتونه؟
شما نخل دارین؟

نخلم داریم
۱۳ مرداد ۹۰ ، ۱۵:۳۹ مرضیه سادات
اینجا اطراف ما زیاد هست از این نخلهامیدونین که نخلها شعور دارن و میفهمن!من خودم به شخصه یکبار شعور این درخت رو به امتحان گرفتم.!

میگفتن از غصس !
تهران نخل داره یعنی ؟!!
سلام

نه! پشیمونی نداره...
من کنار نخل می ایستم...تا بیاد...
منتطر می ایستم
زیر آفتاب...
...
نیاید نمی خواهم سایه نخل را...

عجب وعضیه اصن !
یاد حضرت مریم افتادم
سلام

راستی تشکر بابت یه عکس خوب!

قابلی نداشت !
اااا....شما جنوبید؟
دقت کردید خرما فقط ماه رمضونا میچسبه؟

دقیقا !
عکسی که توی اون نور باعث بشه جزئیات عکس اون شکلی محو بشن یه عکس سوخته ست.

الان دونستیم !
........ دلم اب شد ........

چرا آخه !!
اخه تهران که درخت نخل نداره ! بریم زیرش بشینیم خرما بخوریم ! ولی بازم خیلی قشنگ بود

می دونم ندارین ! خواستیم صرفا دلتون رو بسوزونیم!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">