پشت کوهها

گذشته پشت کوهها

روز مادر _ زن صاحبخانه_گل _قابلمه غذا !

جمعه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۰، ۱۰:۰۳ ب.ظ

 

به نام خدا

 

 

افطار خانه ی چند نفر از بچه ها هستم. دم غروب که می شود می بینم در میزنند. چند قابلمه غذاست گویا برای افطار ! تعجب می کنم. می پرسم جریان چیست؟ می گویند آقا ما یک کاری کردیم چند وقت پیش٬ اصلا رابطه مان با صاحبخانه یک رنگ و "مزه ی" دیگری گرفته! می گویم خب چکار کردید؟ می گویند روز مادر که شده بود سه چهار نفری هرکدام یک شاخه گل گرفتیم رفتیم طبقه ی بالا به زن صاحبخانه روز مادر را تبریک گفتیم!

از آن تاریخ به بعد هر ظهر و شب قابلمه های ناهار وشام ومخلفات است که سرازیر می شوند پایین !

تازه امسال صاحبخانه نه تنها اجاره را نبرده بالا٬ به شرطی که سال بعد هم اینجا بمانیم نصف پول پیش را هم برگردانده !

گفتم عجبا که چه می کند این مهربانی ها !

 

۹۰/۰۵/۱۴
پشت کوهها

نظرات  (۲۷)

تیترتون عجیب منو ترک ِ تحصیل قرار داد!
چه خود شیریییییین
من اگه جای زن صابخونه بودم میگفتم آخه خسیسا؟ من این 4 تا شاخه گل و میخوام بذارم کجای دلم؟ یه چنتا کادوی درست حسابی می آوردین چی ازتون کم میشد؟
بعدم به عنوان هدیه پول پیشو دو برابر می کردم!

الحمدلله که جای زن صابخونه شون نیستین !
۱۴ مرداد ۹۰ ، ۲۲:۳۴ پیمان شفتی
سلام بزرگوار
ممنون میشم به وب ما سر بزنید.
یاعلی
خوش به حالشون

اوهووم
از این زن صاحب خونه ها بازم سراغ دارید؟

همین یکی بود بردن !
.
کاش می شد دل همه رو به این راحتی به دست اورد..!

the way to a mans heart is through his stomach !
چه تشنه ی محبتن ملت!
والا!

هعی بابا !
در کدوم ایالت ایران؟
دمشون گرم. خدا حاجت دلشونو بده. خدا گرفتار غیر نکنتشون. خدا گره از مشکلاتشون باز کنه. و خدا های دیگه.
سلام

!!!!! کلن الان کاملن متعجبم!!!!
جدا؟؟؟؟؟؟
یعنی واقعا؟؟؟؟؟

چه خوب! امید که مستاجرا بی جنبه بازی درنیارن!

بچه های خوبی ان بنکل !
چه می کند چاپلوسی و پاچه خواری!!!
سلام

چه آدمای اهل دلی!
هم صاب خونه و هم مستاجر ها.

منتظرم
یاعلی

خیره
.
ضرب المثله بی ربط نبود
راس میگید!

ما همیشه راس میگیم !
حتمن لذت حس مادر بودن را برایش دوباره تداعی کردند..

آره_البته به قول من مادری برا چارتا کرگدن !
بچه ها نه ولی دم صاحب خانه گرم!!

یعنی دوستان کار خوبی کردند اما صاحب خانه کولاک کرده !

منم یه دوستی دارم که صاحب خونه شون ماه رمضان اجاره نمی گیره !

این بچه ها خداییش خیلی بچه مثبتن. اینم از همون ناشی شده صرفا نه هیچ غرضی!
دقیقا کجاش اشتباس؟
اونجاش که میگم دلم واسه اون آدما میسوزه و ازین حرفا؟
یا اونجایی که خیلی باید زمان بگذره؟
زن همسایه ما که جوونه شوهر هم داره !
از این کارا کنیم به باد فنا میریم !


حالا دقیقا چه روزایی غذا میاره اونجا ؟!!
ای بابا
به ابنم میگن شانس که ما نداریم

منم همینو میگم !
۱۶ مرداد ۹۰ ، ۰۱:۱۷ مرضیه سادات
احیانا دوستاتون خواستن از اونجا نقل مکان کنند مارو خبر کنید دنبال خونه میگردیم با صابخونه ی نصف پول پیش رو نگیر!آدمای خوبی هم هستیم بلدیم گل بخریم!

خودمون میریم خب !
سلام
طاعات قبول
چیزی شبیه یه تخیل است
ولی خود محبت گمشده ای این روزهای ادم مدرنیزه شده است
یا علی

شبیه تخیل ولی عین واقعیت !
منتظر حضورتون تو خونه جدیدم هستم!

حرف مهمی نداشتم البت!
سلام

عجبا از این مهربانی!

عجبا !
زن ها همیشه مهربانند
همه شان یک مهربانی پنهان دارن
کافی است با یک شاخه گل ناقابل دل آنها را شاد کنید
مهربانی شان را صادقانه به پایتان می ریزند
تمام مهربانی شان را....

این "زنها همیشه مهربانند" مثالهای نقضی دارد به عدد موهای کله ی من !
سلام
مدتی نبودیم چون سیستممون قاطی کرده بود!

منتظرم
یاعلی

خیر بوده
.
{این "زنها همیشه مهربانند" مثالهای نقضی دارد به عدد موهای کله ی من !}

پس کچل تشریف دارید!!!

پشت موی ما رو ندیدید معلومه ها!
-"چن بار سعی کردم ولی کامنت دونیت یه ایرادی داشت که نظرم ثبت نشد!"

- مشکلش حل شد!

خب خدارو شکر
لایک به کامنت سعادتمند
دستت درد نکنه خانم

والا ما پشت سر شما رو هم دیدیم عین آینه برق می زد!

عجب !
والا با چاپلوسی چه چیزا که نسیب ادم نمیشه !!!!!

به این دوست عزیز بگو یه دوره ی اموزشی واسه ی ما بزاره . چرا که نه
این که چیزی نیس!
ما یه مستاجر داریم! دنیای بی شرمی و ژر رویی!
اونوقت همه جز من دلشون براش میسوزه!چون یه مشت چاخان تحویلشون داده!

اونوقت میگن من سنگ دلم!

با مستاجرهاتون مهربون باشین :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">