پشت کوهها

گذشته پشت کوهها

ریشه

دوشنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۰، ۱۰:۴۷ ب.ظ
 

به نام خدا

 

باید مثل نخل بود که هرچه بارش زیاد هم باشد٬ کمرش هیچوقت خم نمی شود .

با این فرق که ریشه های او در زمین هست و

ریشه های ما در آسمان .

۹۰/۰۵/۱۷
پشت کوهها

نظرات  (۲۲)

روز و شب بر شاخه
آرزویم این بود
سیب خوبی باشم
هی سرم پایین بود
سلام

ریشه های در آسمان را دریابم...

اما وقتی بار زیاد میشه افتاده میشوی، اما ریشه همچنان درآسمان...

نخل... عجب گیاهی ست...

ایستادگی اش را دوست دارم

ما هم دوستش داریم!
اع!این عکسه چه آشناست!از کجا برش داشتید
با ذکر منبع و نام عکاس بنویسید لطفا

منبع: تصاویر موجود در گوشی سیب ترش !
ماشاءالله.

لطفا بزنید به تخته !
تو آسمانی و من ریشه در زمین دارم
همیشه فاصله ای هست داد از این دارم

التماس دعا
۱۷ مرداد ۹۰ ، ۲۳:۵۹ مرضیه سادات
جدا ماشاالله!
چقدر ثمر داده این درخت!
همچین قد و بالایی هم نداره!!

شمام قربون دستتون بزنید به تخته !
شاید کاملا بی ربط... اولین باری که اساسا به درخت نخل اندیشیدیم صبح روز یازده محرم بود. صدای مداح از دیشب تو سرم جا مانده بود که می خواند :
نیزه داران بر تن او تاختند
نخل زهرا را ز پا انداختند
نخل عجیب گیاهی ست
...

هعی بابا
من اصن هیچ کدوم ازین حس هایی که بقیه گفتن و استواری واینا بهم منتقل نشد!
فک کنم ارتباط مغز و چشم و احساسم قطع شده!

به نزدیکترین تعمیرگاه مجار جهت آچارکشی موارد بالا مراجعه فرمایید !
.
لاحول ولا قوة الا بالله!
آقا! بردار این عکسو! تا از کمر نشکسته!

باهاس زنگ بزنم صبح برن چک کنن که یه وقت باغه خشک نشده باشه از دم!
شاید ریشه های ما را بریده اند و چون نمی بینیمشان گمان می کنیم در آسمانند!

از همین قسمند ریشه های در آسمان
من از این نخل ها ندیده بودم تا حالا!
توی این فصل که اصطلاحا خرما پزونه، این خرماها می پزن واقعا؟

واقعا می پزن !
نکنه شما هم اهل این طرفایید ( طرفای ما :دی )
اگه هستید مدیونید اگه نگید :دی

گفتم قیافتون آشناس!
یه عکس از این خرماهای به قول دخترم پَزیده شده بگیرین ببینیم وقتی خرما پزیده می شه توی گرما چه شکلی می شه!

دیگه؟!
سلام

درخت هرچه پربارتر افتاده تر!
ولی خداییش ماشالله داره همچین درختی!
ماشاالله.ماشالله .ماشالله!

منتظرم
یاعلی

:)
نخیر !
به قول شاعر :
اگه پر میوه ای پر سایه ای افتاده تر باش !

بله !

یادت باشه خودت نیومدی بریم سینما !
پست های مشکوک می گذارید
یعنی تخته کارش بهتر از ماشاء الله ِ؟

:)
گیراییتون 20
اومدم تبریک بگم به همچین دید و نگرش و گیرایی
(پستتون قبلا خونده شده بود،نظر نیومد)

همه بهم میگن !
شما هی زبون روزه دل ما را آب کن
خب منم خارک دلم خواست

این سختیا ثواب روزتون ر مضاعف میکنه !
باید مثل خرما باشیم. با همه‌ی رو سیاهی امید به این داشته باشیم که به‌مان نگاه شود...

هوووم
وووووووووووووووووای خوش بحالتون .. چقدر این منظره زیباس

البته من جز خرمای رطب و پیارم از هیچ خرمای دیگه ای خوشم نمیاد و فقط دوست دارم درختشون رو ببینم

مشکل پسندم هستین ماشالا !
مرسی خیلی قشنگ بود ....

امیدوارم همیشه بتونید از این عکس های قشنگ و دوست داشتنی واسه ی ما بزاری

امیدوار باشید! :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">