پشت کوهها

گذشته پشت کوهها

یک عاشقانه ی شتری !

پنجشنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۰، ۰۱:۱۸ ق.ظ

 

زیبایی یعنی چشمان تو که گردباد و تورنادو هم اگر بیاید خاک توش نمیرود !

و لبهای تو که به چه شیرینی با خارهای بیابان معاشقه می کنند !

ای شتر !

 

پینوشت: از عوارض حال خراب !

 

۹۰/۰۶/۱۷
پشت کوهها

نظرات  (۱۴)

۱۷ شهریور ۹۰ ، ۰۲:۱۵ مرضیه سادات
جسارتا خوبه این دفعه شتر رو تو دستتون نگرفتین؟یا زاویه دید من خوب نیست؟
حالل خرابت رو می فهمم !
سعی می کنم زود برگردم ... ناراحت نباش !
و غرور یعنی عشوه ای که در راه رفتن و چشمان خمار و زاویه دماغت با افق هویداست!
ای شتر...

الکی خوش بودن از عوارض حال خرابم بدتره...

شاعر میگه زیبایی در چشمان توست. نه در چشمان شتری که به تو نگاه می کند !
آخ آخ آخ آخ! می دونین چی شده؟ اون تیکه های پست قبل که ریز ریز شده بودن یادتونه؟ فکر کنم هر کدوم جداگانه ادعای خودمختاری کردن! این عاشقانه هه از عوارض اونه!

به حق همین شب و روز عزیر الهی آمین (؟!)
چقدر زیبا

:)
البته خیلی از آدمها تفاوت زیادی با شتر ندارند!

ما اینقدر از زیبایی های شتری گفتیم !
سلام

یعنی میخواید بگید این نوشته تون متاثر از آیه ی «‌ افلا ینظرون الی الابل کیف خلقت! »‌ نبود؟!!
+
جون شتر رو به سبک تصاویر قبلی دستتون نگرفتید؛ قبول نیست!

منتظرم
یاعلی

شما بذاریدش تو دستم من ازش عکس می گیرم!
.
از دو چیز مورد علاقه ی من صحبت کردید.!

لب و چشای شتر رو دست نداره..!
استغفرالله...

ربی واتوب الیه !
ببخشیدا
اما به نظرم حالتون بدجوووووورررررررررررررررره
خراب نیست

نظر شما محترمه !
اوووووووف
چند وقتی بود سراغ شتر نرفته بودم
هوووووسم کرد

هوس شتر !
شترها سیب ترش میخورند.بعد از معاشقه...

بخورند ! گوشت بشه به کوهانشون !
پووووووووووووف
من تاحالا شتر و ازین زاویه و ازین فاصله ندیده بودم!
خدا رحم کرد بهم گویا تا حالا!
بعدنشم که من چون رتبم خوب شده هی ازین شبکه به اون شبکه از این دفتر روزنامه به اون دفتر مجله هی دارم میرم واسه مصاحبه و اینا!
بعله!
و گرنه ما ازون خونوادهه اش نیستیم که حالا چو نرتبمون خیییییییییییییییییلی خوب!!! شده خودمونو بگیریم!
والا

پوووووووووووف!
خدایی من عاشق شترم ! اصن میخام به کسی بدو بیراه هم بگم بهش میگم شتر !
دیگه عکس شتر ندارید برا من برفستید ؟ مخصوصن وقتی داره شتره یه چیزی میخوره .. دیدی فکش به حالت زیکزاک میره چپ و راست ؟

دور از جون بعضیا !

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">