پشت کوهها

گذشته پشت کوهها

مهاجرت بوفالوها و اختلاس سه هزار میلیاردی

يكشنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۰، ۰۴:۳۰ ب.ظ

 

به نام خدا

 

با مجید نشسته ایم وهرکدام سرمان توی کار خودمانست. طیقه ی بالایی ها چند روزیست حسابی بیش فعال شده اند. دم به دقیقه انگار زلزله می آید. توی دو وجب خانه نمی دانم چکار می کنند ! مجید که می گوید الان فصل مهاجرت بوفالوها نرسیده هنوز. من می گویم شاید به دلیل تغییرات اقلیمی وخشکسالی مهاجرت بوفالوها امسال زودتر شروع شده باشد. مجید می گوید شاید فضای چراگاه کفاف تعدادشان را نمی دهد وبه نیاز به فضای حیاتی به خاطر زاد و ولد امسال بی ربط نباشد. من می گویم اگر اینطور به جان یوزپلنگ ایرانی نیفتاده بودند و چند تا توی این منطقه باقی مانده بود شاید اوضاع بهتر می شد. مجید می گوید علف که یارانه ندارد. من می گویم دولت باید قانون مالیات بر حرکات افزوده را اجرایی کند. مجید می گوید فعلا که همه مشغول شمردن صفرهای سه هزار میلیارد رقم اختلاس بانک صادراتند !

بوفالوهای بیچاره !

۹۰/۰۶/۲۰
پشت کوهها

نظرات  (۵)

بوفالوها که مستحق مشمشه هستن و باید نسلشون منقرض بشه.یه تک پا برن باغ وحش ارم حله.
در مورد اختلاس هم یارانه ی یک ماه هفتاد میلیون ایرانی نوش جان طرف!
این همه پول فدای لبخند پیروزمندانه ریاست محترم مبارزه با مفاسد اقتصادی در هنگام امضای تفاهم نامه های اقتصادی بین ایران و اکوادور!

من دغدغه ی بوفالوها رو دارم شما بحث سیاسی می کنی ؟! :)
بابا بگیرین بخوابین چقد سرو صدا می کنین. دِ هَ َ َ َ َ

پوووووووف !
ما موندیمو نیافتن ارتباط فی ما بین بو فالو و اختلاس !!
من و سیاست؟ حاشا و کلا!
وقتی سیب ترش دلش برای بوفالو ها می سوزد!!!!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">