پشت کوهها

گذشته پشت کوهها

من سالها قبل مرده ام

سه شنبه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۰، ۰۸:۳۱ ب.ظ

من سالها قبل مرده ام

برای همینست که لبخندهایم بی روحند

و نگاهم در آینه

و نفسهایم

من سالها قبل مرده ام

یک روز نه چندان گرم ونه چندان سرد

یک روز خیلی معمولی که هیچ چیز خاصی برای گفتن نداشت

آسمان مال کلاغها بود وکلاغها مال آسمان

و قحطی باران

برای همین بود که وقتی صدایت زدم نشنیدی

و وقتی به سمتت آمدم  از من گذشتی

من سالها قبل مرده ام

و گرنه این حرفها بوی زندگی می داد

و سیر گذشته ها پایان می یافت

و تصویری تازه به آلبوم عکسهای رنگ و رو رفته ی روی طاقچه اضافه می شد

 

 

۹۰/۰۶/۲۲
پشت کوهها

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">