پشت کوهها

گذشته پشت کوهها

روزنه ای که می شود از آن رد شد

پنجشنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۰، ۰۹:۳۰ ب.ظ

به نام خدا

 

 

یک انفجاراتی رخ می دهد گاهی در زندگی آدم. از آنها که بعد از خوابیدن گرد وغبارش هرچه چشم بگردانی باقیمانده ی قابل شناسایی از خودت پیدا نمی کنی. بعد وقتی داری کم کم خاکسترت را با خاک انداز جمع می کنی٬یکهو با پشت زمینه ی یک صدای جیلینگ جیلینگِ ریز وملایم ٬ روزنه ای نورانی در نقطه ی نزدیکی از آسمان باز می شود که آدم خاک انداز از دستش می افتد!

بعدش آدم همینطوری با خودش می گوید خدایا ! دمت گرم! فقط یه چیزی !

آخه من با این هیکل رد نمی شم که از این روزنهه نوکرتم!

بعد ناگهان ندایی از غیب می آید که هی عمو ! روزنه ی امید برای رد شدن آدم نیست که !صرفا برای امیدست ! بد کردیم ولت نکردیم که از ناامیدی جونت درآد؟؟! (البته ندای غیبی خیلی مودبتر از این حرفهاست ! به گیرنده های خود دست نزنید !)

بعد ما که هنوز از ماحصل موج انفجار پرنده هایی جیک حیک کنان دور سرمان می چرخند٬به این فکر می کنیم که خداوند یک چیزهایی می داند که ما نمی دانیم و علاوه برآن هم اگر خواست می تواند حتی ما را زیر سیبیلی از روزنه ی امید رد کند !

۹۰/۰۶/۲۴
پشت کوهها

نظرات  (۱۴)

هی عامو دیگه از این روزنه ها سراغ نداری ما هم ازش رد شیم ؟ کارمون گیره به مولا

ولی پیدا کردیم معرفت داریم !
خیلی به اینی که گفتید وقتهای سختی، که یکمی عقلم حاکم می شه، فکر می کنم.
و بعدش، یه دروازه برام باز می کنه که نه تنها من، بلکه تمام ایل و طایفه ام هم رد می شن، جا برای آینده گان هم باقی می مونه.
خوب خدایی داریم. عاشق و شکر گزارشم.

خدایی دم خداتون گرم !
بعد من الان دلم اون روزنه ی امیدو میخواد خب!!! تازه ندای غیبیش مودب نباشه هم قبوله!
به امام!
همچین آدم قانعیم من!

اصن قانع بودن شما از دور پیداس !
سلام

خدائیش این پست رو بدجور خوب اومدید.
دقیقا خدا همینجوری با ما چند باری تا کرده!
خیلی چسبید!

منتظرم
یاعلی

دمش گرم !
سلام

کلی روزنه دیدم وقتی اینو خوندم...کلی...

- اما گاهی فک میکنم اینها روزنه های اشتباهی ست و مثل پطروس روزنه را میبندم...
گاهی چقدر گیج جمع کردن خاکستر میشوم....

چه جالب !
انصافا خوب خدایی داریم
کرم و مهرش رو شکر

:)
من بودم تیتر می زدم: روزنه ای که به هیچ دردی نمی خورد!

تنها نکته ی حرف من نقطه ی مقابل تیتر شماس !
خدا سیبیل هم دارد؟!!!

بله؟؟
می دونم. ولی دارین خودتونو گول می زنین با این نکته هاتون! تشویش اذهان عمومی نکنین لطفا!!

این انگا به ما نمی چسبه عمو !
این بله یعنی بله! یا بله؟؟؟

یعنی "بله؟؟؟" !
این روزنه امید نوشتن فصل اول پایان نامه هست دیگه !

پایان نامه که در حال به نتیجه گیری رسیدنه دیگه !
خدایا خداوندا از این روزنه ها به همه اهدا بفرما
آمیــــــــن

آمین !
نچ!
حالا یه روزنه پیدا کردینااا
خدا رو هم دیگه بنده نیستین؟
بابا بیا وبلاگتو بنویس!
.
کجا ها ییـــد؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">