پشت کوهها

گذشته پشت کوهها

دوره های ما !

سه شنبه, ۱۹ مهر ۱۳۹۰، ۰۷:۳۳ ق.ظ

به نام خدا

 

ساعت از دوزاده شب گذشته که سرو کله ی ممدرضا پیدا می شود. می گوید آمده ام ببرمت بیرون کله ات هوا بخورد! ولی من هنوز کار دارم. یعنی رسما تا صبح کار دارم. نیازی به گفتن ندارد که توی کتش نمی رود این حرفها. دوستان هم لطف می کنند ورسما چار دست وپای من را می گیرند و بی خیال صندوق عقب می شوند وبه همان صندلی عقب رضایت می دهند و میاندازند توی ماشین و میرویم بالاخره.

یک نظریه ای هست یادم نمی آید مال کی وکجا که میگفت دوره های تاریخی برگشت ناپذیرند.ما هم  چند سالی بود از اُسکلیسم *گذشته بودیم و با افتخار به پُست اُسکلیسم* پای گذاشته بودیم. دیشب وقتی چارنفری داشتیم یک موسیقی را توی ماشین توی یک جاده ی خلوت نیمه شب داد میزدیم ( یک چیزی تو مایه های "دنیا رو بی تو نمی خوام یه لحظه - دنیا بی چشمات یه دروغه محضه ! و از این حرفا!) فهمیدم نظریه ها مطلق نیستند ! این یکی که نقض شد.

* oskolism

** post-oskolism

۹۰/۰۷/۱۹
پشت کوهها

نظرات  (۷)

ینی همین که میدونید رفتار های نصفه شبانتون از کدام دوره تاریخی نشات میگیره جای امیدواری داره!زیاد نگران نباشید!فقط روزی 45بار بگید یا شافی؛حله

ینی همین ذکره برا شما جواب داده ؟! :دی
چرا این کلمات خارجی رو هر چی تو دیکشنری میزنم نیست !


هی روزگار ... از همه دوستات تعریف کردی تو وبلاگ جز من !


دلم دیزی می خواد الان شدید !!!

زیرشم بینیویس دیزی صالح در هیچ کجای استرالیا واقیانوسیه شعبه ندارد !
سلام

خیلی بانمک بود! بعد مدت ها صفا کردیم!
دو تا پست قبلی رو هم خوندم از همینجا اعلام میکنم اونا هم چسبیدن خصوصا پست اندر فواید مسخره کردن!
امیدوارم مایه ی عبرت شما و باقی مجردین جمع شده باشه!

منتظرم
یاعلی

اینو صرفا برا عبرت گرفتن شماها گفتیم ! :دی
.
فک کن!
چه مسخره..

خیلی دیدنی بودید!

این صحنه ها دیدن نداره آقا شطرنجی کن جون مادرت !
شما چرا این قدر وب عوض میکنین؟

کی؟من؟وب؟ دی:
مطلبو دو سه بار خوندم و بعدش نظرای بقیه رو خوندم ببینم اونا چی متوجه شدن فهمیدم که هیشکی هیچی متوجه نشده فقط تو رودرواسی هر کی یه چیزی نوشته و رفته!
ما هم مجبوریم کامنت بذاریم دیگه:
وبلاگ خوبی داری، خوب می نویسی، این قدر خوب بود که همه ی وبتو یه جا خوندم!
به منم سر بزن
لینک کردی خبرم کن بیام لینکت کنم!!

خبرتون می کنم !
شماکل لهم نقاض هستید ؟
اگه هستید
.
.
.
خوش به حالتان

کل لهم که نیستیم دیگه!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">