پشت کوهها

گذشته پشت کوهها

Title-less

چهارشنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۰، ۰۸:۱۷ ب.ظ
به نام خدا

 

۱-باور کن اصن عجیب نیست اگه آدم وسط پاییز دلش بخواد زمستون تموم شه.

۲-بعضی آدما شخصیت مستقلی ندارن. یعنی اینکه از نظر روانی اصولا همیشه یه یدک کش می خوان توی زندگی شون. حالا بسته به سن و سال و شرایط ٬یدک کشای مختلف.

۳-باور کن اصن عجیب نیس توی هوایی که خرو با نانچیکو بزنی نمیره بیرون٬ تا دو صبح برف بازی کنید.

 

۹۰/۰۸/۱۸
پشت کوهها

نظرات  (۸)

داداش یدک کش خواستی
در خدمتیم !!!
.
.
.

اوچیکتیم!
1- yes
2- واویلااا
3- بعله بعله.

:)
سلام

1 - عجیب است که بخواهی زمستان، حالا هروقتی که هست، تمام شود! عجیب است... این زمستان ِ کوچک دلچسب...

2 - وچقدر هم بد می شود... آدم از تنهایی کنار خیابان بمیرد بهتر است از اینکه یدک کش لازم داشته باشد!!!!

3 - چرا فحش می دید؟؟؟؟؟؟!!!!! ما چند ساعت بیرون بودیم و فیض بردیم از برف و برف بازی و بووووووووووووووووووووووووووووووووووووق!

اصن مرد اونه که تو این هوا بره برف بازی!!!
حالا کی پایه است بریم برف بازی؟!

3- برا هر چیزی پایه نباشید . وگرنه می شین مثه من که دو روزه سرما خوردم از کار وزندگی افتادم!
.
از نظر من خیلی عجیبه این!
من میخوام هفت هشت ماه دیگه این اوضاع ادامه داشته باشه..
اصن چند روزه ذوق مرگم!
به جون خودم!

از نظر من این عجیبه !
صحیح است، صحیح است، صحیح است!

:)
1. موافقم ... اصلا عجیب نیست ... اصن دیگه هیچی عجیب نیست !

2. خب به نظرم این ربطی به مستقل بودن یا نبودن شخصیت نداره ... همه یه جور وابستگی هایی دارن به یکی ... اگرچه ...

3. اینجا بارون زیاد میاد ولی اصلا برف نداره ... خوش به حالت ... تا صبح برو برف بازی !

2. آره. ولی نه همه جا و همیشه و فقط در اشکال وابعاد مختلف!
بعد من چقدر متنفرم از شخصیت های شما ره 2! یعنی اصلا یک حالت روی اعصاب!

یه چیزی تو همین مابه ها !
۱۹ آبان ۹۰ ، ۱۵:۵۸ اندر خم پس کوچه
با اولی مخالفم همچنان دلم پاییز می خواد
با آخری موافقم اصلا عجیب نیست

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">