پشت کوهها

گذشته پشت کوهها

Title-less

جمعه, ۲۷ آبان ۱۳۹۰، ۰۹:۴۲ ب.ظ
به نام خدا

 

 دریا خیلی آروم بود و مه آلود و با یه نم نم بارون . ینی من دوس داشتم موج بزنه به ارتفاع هفت هشت متر مثلا. ولی خب سونامی که به خواست ما ایجاد نمیشه!

این چن روزه همسایه ی ما یه پیرزنی بود که کلا به گربه ها علاقه ی خاصی داشت! قسمت و نصیب ما هم همچین صحنه هایی بود.

و البته گل سر سبدشون "کامبیز" بود با اون قیافه ی بی حال و خمارش که درو باز میذاشتی مثه چیز سرشو مینداخت پایین و میومد تو .بعدشم که با احترام می بردیش بیرون یه میو میویی راه مینداخت که دل سنگ آب می شد! انگار بهش توهین کرده بودی مثلا !

۹۰/۰۸/۲۷
پشت کوهها

نظرات  (۹)

کلا اسم کامبیز رو اعصابم بود همیشه الان رو اعصاب ترم شد!
اقا ما میریم کلاس خوشنویسی! بعد هر دفعه موقع خدافظی اینا گربه هاشون میان میپیچن به پر و پای ما! بعد من که آدم احترام و اینا نیستم. ب نظرتون چجور میشه بهشون توهین کنم دیگه نیان؟!

طوری که بهشون بربخوره به یکیشون بگید برو کنار گربه ی بد ! افاقه می کنه.
خوب خوش می گذرونی بدون من

:(
نمی دونم چرا این گربه ها رو که دیدم یاد بچه مچه ها افتادم!

منم نمی دونم!
سلام

دریـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا
بـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــارون
.
.
جای من حسابی خالی بوده!


این اقا کامبیزه؟!

اصلن نمیتونم با گربه ها ارتباط عاطفی برقرار کنم!

همش مال ذغال خوب و رفیق بده !
ای بابا...دور شمارو که پیر زن گرفته!
.
.
یادم نمیاد دیگه!

از نشونه های پیریه!
.
امشب تووو پارک قدم میزدم، یه گربه ی بیشعور آبرومو برد!
این همه جا!
اومده از وسط پای من رد شه!
یه جیغی زدم که ..
لامصب از پشتمم اومد،غافلگیر شدم
وگرنه انقدم ترسو نیستم.

الان یه کینه ی عجیبی به همه گربه ها دارم..

(دفتر حفاظت از منافع کامبیز و رفقا)
دل من سنگ نیست اما مطمئنم آب نمیشد. دِهه، یعنی که چی.
ئوووم.

نه من دریای مواج رو دوست ندارم. رعب آوره برام. دریا فقط قشم، جزیره ناز. بشین صد ساعت وقتت رو اونجا سپری کن. لذت عالم رو می بری.

نچ . فقط دریای طوفانی !
:)))))))))) تو دنیای مجازی هم صدق میکنه انگار!

همه رو برق میگیره ما رو بعله!
آخی!
کامبیز :))
چرا اسم همه گربه ها کامبیزه؟!
اسم گربه جای تریا ما هم کامبیزه!
این ترم اومدیم دیدیم 3 تا بچه ام ! بـــــــــــــــــــــــله ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">