پشت کوهها

گذشته پشت کوهها

Title-less

يكشنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۰، ۰۶:۰۵ ب.ظ

به نام خدا

 

عوالم کودکی یه خاصیتهایی داره. من جمله اینکه آدم بعضی وقتها چیزها رو طوری که میخواد می بینه.نه طوری که واقعا هستن. یعنی یه ملغمه ای از عوالم مختلف با چاشنی پررنگی از تخیلجات که این چاشنی البته برا هرکسی یه مزه ای پیدا می کنه.

و البته اینکه این عوالم برا بعضی ها بسته به ذائقشون کمی تا بعد از کودکی* ادامه پیدا می کنه!

پینوشت: این پست هیچ هدف ومنظور خاصی نداشت. جان خودم.

* پیری !

۹۰/۰۸/۲۹
پشت کوهها

نظرات  (۱۱)

ملغمه چیه؟ چاشنی چیه؟ تخیلجات؟ عوالم؟؟
اقا! شونصدتا کلمه ی سخت و چیندی کنار هم توقع داری ما بفهمیم!
زیر فوق لیسانس صحبت کنید مام بفهمیم!
والااااااااا

ملغمه یعنی قاطی پاتی و مخلوط و اینا!
به قول شاعر: بچگی و بچگیا تموم شد...

ای بابا !
اصلن هدف میدونی چیه ؟ جان من
خب اینکه خیلی خوبه! من همینجا اعتراف می کنم که واس من تا به امروز هم این عوالم ادامه پیدا کردن! اصلن اونایی که اینطور نیستن مشکل دارن...زودم پیر میشن
الان من خیلی جوون موندم!
.
بعضی چیزا رو هم همون طور که میخواد،میشنوه!
نه طوری که واقعا گفته شده
!!

اینم هس!
سلام

و چقدر سخته که این خاصیت کودکی همراهی کنه ادمو...
.
.
برای کودکی خوبه و دلچسب اما... برای سن من دیگه خطرناکه!...

چرا آخه !؟
۲۹ آبان ۹۰ ، ۲۳:۳۴ غیرمنتظره
امروز صبح یک خوابی دیدم که ثابت می کرد عوالم بچگی و تخیل و اینها نمی‌میرند، فقط پنهان می‌شوند!

چه جالب انگیز!
واقعا چه دوران خوبی بود کودکی !
شادی که داشتیم انگار همه دنیا مال ما بود !

ملغمه یعنی چی حاجی ؟!! ( اثرات بلاد کفره دیگه .. فارسیمون ضعیف شده ) !

it means a mixture or combination of some thing!
هااااا
حالا فهمیدم یعنی چی !

راستی پیشنهادت خیلی وسوسه انگیز بود !
بهش فکر می کنم
خیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلی قشنگ بود این عکس. کلی جیغ و داد کردم به خدا.
لایک به پاسخ، و همچنان سیستم لایک شما درست نشد که نشد. آخه چقدر وعده؟ چقدر وعید؟ حداقل دم انتخاباتی یکم بجنبین.

دیگه ببینید چقده تعطیلیم که دم انتخاباتم به فکر نیستیم!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">