پشت کوهها

گذشته پشت کوهها

اکبر آقا اسم همه ی بقالهای دنیاست !

يكشنبه, ۶ آذر ۱۳۹۰، ۰۴:۵۹ ق.ظ

 

به نام خدا

 

۱- یکی یه جایی یه وقتی گفته بود نوشتن یعنی زندگی کردن برای همیشه.

کسی که این حرف رو زده بود سالهاست که مرده!

۲-مسیر زندگی آدمها مسیری نیست که هر روز میرن وبرمیگردن.

۳- شبا بیخواب شدم.یعنی خوابم میاد و دارم می میرم از خستگی ولی همین که سرم رو میذارم زمین انگار توی مخم یه تالار گفتمانه. یه همهمه ای از فکرایی که باعث میشن قید خوابو بزنم وپاشم مانیتور رو روشن کنم و رفرنسای فلان فصل رو کامل کنم یا پانویسا رو مرتب کنم مثلا. اصلا حال خوبی نیست.

۴-یه توصیه ی دردمندانه(!).هیچ وقت توی هوای برفی با دمپایی ابری ٬حتی تا مغازه ی اکبراقا بقال سرکوچه نروید.

۵- نمیدونم چرا اکبر آقا اسم همه ی بقالهای دنیاس!؟

۶-صدایم کن که صدایت زخمه میزند بر تارهای دل و دل شور میزند با حسن مطلع دیدن چشمهات و از این حرفا !

۷- یک بزرگی که خودم باشم٬ یه زمانی گفته بودم گاهی وقتا آدم باید بره گم بشه تا شاید دوباره پیدا شه.

۸- تا حالا دلت برا خودت تنگ شده؟

۹-زده ام فال که فریاد رسی می آید.

۹۰/۰۹/۰۶
پشت کوهها

نظرات  (۱۳)

مورد 6 اصلا بهت نمیاد

مورد 7 هم که قصه من هست دیگه !

8 و 9 هم هستم شدید !

دیگه هم همین ... ماچ !

همون ماچ !
خب شما باید بری پیش روانکاو...مثل اینکه داری مالیخولیا میگیری...
ولی یه روانشناس که خودم باشم...بهتون توصیه می کنم مراقبه رو...سعی کنید اول مغز بعد دلتونو تهی کنید و به هیچی فکر نکنید روزی 5 دیقه بعد آروم آروم زیادش کنید...البته نمی دونم رو پسرا جواب میده بانه...چون بلخره پسرا اصلا فکر نمی کنن!

من میرم ولی شمام بیاین! شاید درمونی پیدا کنه برا این افکار فمینیستی تون ! هر چند من یکی امیدی ندارم ! :)
3- اتفاقا من قید خواب و می زنم و هیچ کار مفید دیگه ای هم نمی کنم و میشینم در و دیوار و نگاه می کنم! تو تاریکی! اصلا حس خوبی نیست!
5- چون لابد توی تقدیر همه ی اونایی که اسمشون اکبر ِ نوشته شده که باید بقال بشن! مگه اینکه یکی به زور بخواد سرنوشتشو عوض کنه که نهایتا بتونه راننده کامیون و اتوبوس و اینا بشه!
9-خوچ ب حالتون!

3- اصن حس خوبی نیس!
زیبا بود
نمیدونم چرا مال ما عباس اقا
نکنه اسمش تو شناسنامه اکبر نخواست ریا بشه گفته عباس

بعید نیس!
برو گمشو ...
.
گم شو..

الکی نیس که !
سلام

1 . هر کی هرچی گفت شما باید باور کنی؟!!!

2 . اون مسیریه که هیچ وقت ازش نمی گذرن!

3 . هییییییییییی . . . یاد پایان نامه ی پدر بخیر... انشاالله که به خوبی و خوشی تموم بشه.

4 . امروز بدون لباس گرم از صب تا شب بیرون بودم! خدا رحم کند...فکر کنم اینبار به جای سرماخوردگی، مرگ بنوشم!!!!

5 .

6 . بگذار این دلشوره ها زخمه هایم را تازه نگه دارد!

7 . گشتیم،نبود!

8 . برای کدوم "خودم" ؟

9 . انشاالله که فریاد رس شما برسه!
و فریادرس همه...

بی نهایت : التماس دعا . . .

8. اونی که این پستو نوشته !
سلام
این تیپ نوشتن ها رو دوست دارم!
درهم و گاها قابل تامل!

منتظرم
یاعلی

ما همیشه قابل تاملیم !
1- ...
2- تأمل بر انگیزه.
3- آخی، این یعنی یه عالمه خاطره سازی.
4- ئووه ئوووه. ئوووووففففف. نچ..... آخ آخ آخ....
5- نه، مال ما آقا رضا بود، بعدش شد آقا سید، الآنم شجاعی و مروارید.
6- نامه هم بده بد نی...
7- آره یادمه....
8- خیلی...
9- خوش به حالت.

5- اینا بعضا صرفا پوششی هست برا مخفی نگه داشتن هویت واقعیشون که همون اکبر آقاس! من تحقیق کردم. به جان خودم نباشه به جان شما!
پیش بینی من اینه که از مورد 5 بیشتر از همه ی موارد استقبال بشه توی نظرات! یه عده می گن: نه اسم بقال ما اکبرآقا نیست و مثلا آتقی و اصغر آقا و آقا کمالیه، یه عده هم می گن: ئه؟ راس می گین ها؟ تا حالا دقت نکرده بودیم که بقالای ما هم همه اکبر آقان!
کمترین توجه هم به مورد 3 می شه چون یه حسی تو مایه های "خب به ما چه" به آدم دست می ده وقتی می خوندش.
بعضیا هم که خیلی ماهن. همینجوری 1،2،3 و ... می زنن و راجع به هر کدوم جدا جدا نظر می دن.
کاش همه راجع به مورد 8 نظرشون این نباشه که آخ آره! ما هی دلمون واسه خودمون تنگ می شه! کاش یکی بیاد بنویسه: نه! هر روز به خودم سر می زنم که دلم تنگ نشه واسه خودم.
کاش یه بدبینِ سیاه فکری واسه مورد 9 بیاد بنویسه: عمرن!

شما رو باید به عنوان آنالیزور پس کوچه استخدام کنم!
اِ اِ اِ، آقا همون جان شما، نه اگه خیلی تحقیق می کردین به "دریانی" می رسیدین نه اکبر آقا.
سلام

منظورم : کدوم وجه از وجوه "خودم/ت" بود.
.
۰۹ آذر ۹۰ ، ۰۰:۵۸ کسی که الکی بهش انگ فمنیستی میزنن!
جناب...فمنیست ینی کسی که خواهان حقوق برابر با آقایونه...اما من بلانسبت شما اصلا مردی نمیبینم که بخوام حقوقم باهاش برابر بشه!
فمنیست نیستم...یکم بدبینم...فقط یکماااا
.
.
یه چیز دیگه...
شما چرا کامنتارو دیر تایید می کنید؟
مثلا میخواید بچه ها از رو دست هم نگاه نکنن موقع کامنت گذاری؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">