پشت کوهها

گذشته پشت کوهها

تنوعجات!

شنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۰، ۰۲:۱۰ ق.ظ

 

پانوشت :

لازمه همینجا اعلام کنم که بنده به هیچ وجه عکاس مجله ی نشنال جئوگرافیک نیستم و همه ی این تصاویر رو از اینو اونور دزدیدم !

۹۰/۰۹/۱۲
پشت کوهها

نظرات  (۱۱)

سلام

یعنی این وقت سحر خیلی چسبید این عکسا!
ولی من دیگه داشتم مطمئن میشدم که شما عکاس اون مجله هستید،اگه نمیگفتید!

بعدشم هیچی عکسای خودتون نمیشه!

از اونجا که سرعت نت من طوفانی هستش!نتونستم همه شونو ببینم. ایشالا دفعه بعد بقیه رو زیارت میکنم!

بعدشم انگار یه عکسو دوبار گذاشتید! نذاشتید؟

تشکر!
عکس ها خوشکل بود داداش

هیئت میری یادت نره ما رو !

یادت بودم داداچ !
۱۲ آذر ۹۰ ، ۰۵:۵۶ شناخته نشده
5 تای آخر فوق العاده زیبا بود

:)
سلام

تصاویر ما را کشت!

منتظرم
یاعلی

حیفید شما توروخدا !
اولا از اینکه دیر امدم .شرمنده...
ثانیا...چه بی ربط چه با ربط.. بسیار عکسهای زیبایی بود..من امروز زیاد سرحال نبودم اما دیدن این عکسها یه جوری ارومم کرد..دستت درد نکنه..زحمت کشیدی...
ضمنان از حضور مداومت در دانستن حق ماست متشکرم..راستی تو چرا هیچ کسی رو لینک نکردی...شاید قابل نمیدونی..باشه....تا بعد....

:)
همت و پشتکار ِ صاحب وبلاگ در آپلود کردن این تصاویر تحسین برانگیز است.
خدا قوت!

زنده باشی جوون !
خوبه !!!!
دزد خوبی میشی

خوشحال شدم !
چقد سلیقه هامون به هم شبیه...

خوش به سعادتتون !
ممنون که مارو تو لذت بردن از دیدن این تصاویر محشر، شریک کردید.

کاری نکردم! (شکلک تعارف الکی ! )
جملتون خیلی باحال بود
ولی فکر کنم من خدای بی ربط نوشتنم .بعضی وقتا که خیلی دیگه بی ربط کلا پستو نمیذارم و کاتش میکنم
خیلی عکسای زیبایی بود
ممنون از شما

خواهش دارم !
کجایی حاجی؟؟

دقیقا نمیدونم!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">