پشت کوهها

گذشته پشت کوهها

حاشیه ی تلخ

چهارشنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۰، ۰۴:۰۷ ب.ظ

 

به نام خدا

حاشیه ی تلخ انفجار امروز صبح تهران-

همت مضاعف عزیزان زحمت کش شهرداری برای پاک کردن خون شهدا از آسفالت خیابان مربوطه.

با تشکر از وزارت محترم بووق که دستگیری خبرنگاران شبکه ی مخوف و ضد امنیتی بی بی سی و امثالهم فرصت چندانی برایشان به جهت ممانعت از ریخته شدن خون دانشگاهیان محترم باقی نگذاشته است. مساله این است که وزارت محترم بووق ٬وظیفه ی کشف وخنثی سازی وقوع چنین حوادث تلخی را "پیش از وقوع" آنها بر عهده دارد. وگرنه فایده ی دستگیری ضاربان پس از وقوع قتل چیست؟ خون ریخته شده بر نمی گردد.

چه بهتر بود شهرداری محترم دست نگه میداشت و با حفظ صحنه ی انفجار٬ سفرای محترم کشورهای اروپایی رو برا بازدید از صحنه دعوت می کردند و نظرشون رو در مورد نمره ای که به این ترور میدند جویا می شدند!

بالاخره این مریخیا نیستند که مخالف برنامه ی هسته ای ایرانند. کشورهای شناخته شده ای در دنیا هستند.

۹۰/۱۰/۲۱
پشت کوهها

نظرات  (۱۵)

از صبح تا حالا اعصاب برام نمونده از بس عکسهای اون مرحوم و اتفاق وحشتناکی که افتادو دیدم
راننده شم جوون بود

متاسفانه ترور پیر و جوون نمیشناسه عمو!
بعضی ها شور هرچیزی رو شیرین می کنن. من جمله وزارت بوق که شور بلاهت رو شیرین کرده و همین طور کشورهای شناخته شده که شور ترور بازی رو شیرین کردند!
می خوام شیر ش کنم توی پلاس، اجازه هست؟

صاب اجازه اید !
خبرش رو خوندم خیلی ناراحت شدم حاجی !

این عوضی ها کاش بیان مثل مرد جنگ راه بندازن اون وقت تکلیف ما هم با اونا و هم با راه زندگی خودمون روشن میشه !

قربونت بگو جنگ راه نندازن !
۲۱ دی ۹۰ ، ۲۰:۴۵ زهره سعادتمند
خیلی قاطی کردم از صبح که خبر دار شدم.. به اینجامون (تصویریه!) رسیده بخدا !

فک نکنم هنوز به اینجامون(تصویریه) رسیده باشه ها!
اونوقت هی مامان ِ من می گفت برو ریاضی بخون! اگه من میرفتم ریاضی خب من خیلی تیزهوشانم دیگه الان دانشمند هسته ای میشدم بعد ترورم میکردن داغم می موند رو دل خونوادم و مردم شهید پرور ایران!

من از طرف مردم شهید پرور ازتون تشکر میکنم !
با "چه بهتر بود" موافقم.

خیلی هم درست!
از صبح تا حالا حالم گرفته شدید
هی میخوام به کارام برسم نمیشه
اوففففففف
اخه چرا واقعا

حالا شما بر احصابتون مسلط باشید !
۲۱ دی ۹۰ ، ۲۳:۲۲ مدادتراش
سلام

نه! حالا مگه چی شده؟!!!
ایرانیا مرد روزای بزرگن بابا!!!!
شهید راه دانش و اینا شد! به عرش رسید! بذار اینام رو فرش به خودشون برسن...

سلام. بعله خب.
۲۲ دی ۹۰ ، ۱۳:۳۸ زهره سعادتمند
ببین مدادتراش جان!
این که خانواده ی این شهدا و مردم از این حرفا میزنن.حرفی نیست.که باید هم همین طور باشه.که شهادت افتخار و آرزوی هرکسیه.
اما مسئولین یه وظیفه ای دارن.که اصن به روی مبارک خودشون نمیارن.این حرفا رو ما باید بزنیم.مسئولین باید به وظیفه شون عمل کنن.این که نشد!هربار یکی شهید میشه هی فقط از جنبه های تبلیغاتی ش سود می برن.!
اینم که شهادت سراغ هرکسی نمیره و این حرفا، قبول.اما دلیل نمیشه برای سهل انگاری مسئولین محترم!!

مام خطرناکیم کلی بخدا ! یکی بیاد ما رو اعاده حیثیت کنه !
۲۲ دی ۹۰ ، ۱۴:۴۴ زهره سعادتمند
من به عنوان یک جامعه شناس ِ خطرناک برای آرمان های تل آویو، از همین جا اعلام ترور طلبی میکنم!!

شما خطرناک بودنتو ثابت کن اول !
۲۲ دی ۹۰ ، ۲۲:۰۸ ینگه دنیا
avvalesh ozr mikham az fingilish type kardan. to university font farsi nadaram.
fekr konam zamane hefze in history reside. kash yek kam in mas'oolane mohtaram miomadan museum sakhtan az har mozoe kochaki ra az in gharb yad migereftan. ma koohe histiry ra ba shelange ab pak mikonim, ina az yek tavaghofe folan adam dar yek khone ye museum misazan ke hame ba bah bah va chah chah pool midan ta beran museum ro bebinan. heyf ke ma tarikhemoon ro enghadr jazzab nakardim ke bache hamoon ham betoonan ertebat bahash bargharar konan bghiye mellate jahan pishkesh.

با این اوضاع گویا بازم از این اتفاقا می بینیم. پس دیر نشده هنوز برا یاد گرفتن!
۲۲ دی ۹۰ ، ۲۳:۳۰ عبداله‌زاده
"سفرای محترم کشورهای اروپایی...
کشورهای شناخته شده ای در دنیا هستند."

اونوخت احیانا اون سفرا چه کاری می تونن بکنن!؟ اگه یکم پیگیر شیم، گند اون کشورای اروپایی هم درمیاد که بعله...
اینجور کارا هیچ فایده ای نداره...

فایدش بدست آوردن مشروعیت برا ایران در سطح دنیاس با نشون دادن زشتی چهره ی ترور. به قول این بنده خدا غربیا با همچین چیزائی موزه میسازن-ما با شیلنگ پاکشون میکنیم که همه چیز به شکل اول خودش برگرده!
۲۲ دی ۹۰ ، ۲۳:۳۴ مدادتراش
سلام

خانوم سعادتمند منم همینو میگم!
به جان خودم اگه از جنبه ی تبلیغاتی این شهادت ها هم مثه آدم درست استفاده کنن!

اینم درسته خب. خیلی روتین شده آخه .ینی همچین اتفاقی که میفته من یکی تا چند روز بهدش رو میتونم چشم بسته بگم که چی میشه!
۲۴ دی ۹۰ ، ۰۷:۲۳ عبداله‌زاده
"فایدش بدست آوردن مشروعیت برا ایران در سطح دنیاس"

واقعا فکر می کنین این کشورا همچین کارایی می کنن!؟ من یه رفیقم الان ایرلنده،مثل اینکه وقتی می گفت از ایران اومده، می گفتن ایران کجاست!؟ آخه برا اونا چه فرقی می کنه!؟ دولت مرداشون که با همون صهیونیست ها هستن! مردمش که اینقدر شوت! فایده نداره... تازه اگه رسانه هاشون مستقل عمل کنن و خبرا پخش بشه!

این توی دیپلماسی یه فرصته. مختاری و میتونی به بهونه ی بی فایده بودن ازش استفاده نکنی.ولی فقط فرصت رو از دست دادی.سفارت فخیمه ی بریتانیا در تهران متعاقب حمله ی دانشجوها به سفارتخونش از سفرای کشورای اروپایی برا بازدید از خسارتهای وارده دعوت کرد.
۲۴ دی ۹۰ ، ۲۳:۱۲ عبداله‌زاده
من دارم میگم اونا با انگلیس و امریکا مشکلی ندارن! به همین خاطر برا اونا(انگلیسی ها و..) فایده داره!

اما ما چی!؟

منم گفتم که. میشه ایستاد وتماشا کرد یا میشه توی چارچوب همین وضع موجود منفعل نبود.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">