پشت کوهها

گذشته پشت کوهها

Title-less

چهارشنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۰، ۱۲:۰۹ ق.ظ
به نام خدا

مدتیه یک عده ای جمع شدند دور هم که با خودشون فکر میکنند عصاره ی ولایت فقیه جای خون تو رگاشون جریان داره و خلاصه ی اسلامند درکل وباقی کسایی که لزوما قاطی اونا نیستند٬ از دم ضدولایت فقیه و سکولار و ضد اسلام ومنحرف و ایادی بیگانه اند! یعنی یا قبولت دارند٬ یا اگه قبولت ندارند هروقت حال کردند٬میان سراغت و حیثیت وسابقه وگذشته و وجودت رو به لجن میکشند در سه ثانیه و تشریف می برند!

چه وضعشه خدایی. یک عده ای هستند متاسفانه٬ که رهبری اگه بهشون بگه برید برا من کلاه بیارید٬ میرن سر میارن. هیچ اراده ای هم برا کنترل اینها نبوده ونیست. خدایی نمی تونم تصور کنم این آدما تو چه عوالمی سیر میکنند و تو چه فضایی هستن٬ فقط مطمئنم که چیزی به نام حرکت خودجوش توی رفتارای اینها وجود نداره و ماشالا ٬خوب هم آستانه ی تحریک پذیریشون دست کسایی که تحریکشون می کنند هست...متاسفانه.

خدا عاقبت هممون رو ختم به خیر کنه.

۹۰/۱۰/۲۸
پشت کوهها

نظرات  (۱۳)


سیاسی!!!!!!!!!!!!!!
وایییییییی
۲۸ دی ۹۰ ، ۰۰:۲۵ مدادتراش
سلام

به نام خدا

آقا اجازه! ببخشید ما هیچی نفهمیدیم!

فقط می دونیم ننه جونمون همیشه میگف عاقبت بخیر شی...
فک کنم جمله ی اخریه جمله ی خوبیه!

بهشت زیر پای نن جون هاست !
53 بار لایک
به غیر از این که از اساس گوشی به حرف آقا داشته باشند. عمرن. مثال بیارم؟!

نه ممنونم !
آها یه چیز دیگه.
گویا عصابانیت در حد بارسلون بوده چون به لحاظ ویراستاری و اینا خیلی داغونه! ببخشیندا!

ما اصولا داغونیم!
بابا شریعتی زمان
بابا نشون دهنده ی جریان انحرافی
بابا آشکار کننده حق و باطل !

این آدمها برای ما جوون ها که تازه می خوایم وارد میدون بشیم مضر می باشند واقعا !

من نگرن آینده ی شما جوون هام! (مدیونی اگه فک کنی این شعار انتخاباتی آیندمه ا ! )
بزن در رویی ننویسین! با ذکر مثال!

شما نیازی به مصداق ندارید!
۲۸ دی ۹۰ ، ۱۳:۴۵ زهره سعادتمند
من که نمیتونم تو ذهنم مصداقی رو تصور کنم! از بس که این آدمایی که شما میگین، کم هستن!
باید با ذره بین دنبالشون گشت!!
اصن شما همیشه عادت دارید به سیاه نمایی!
اصن همیشه میخواید زحمت و فداکاری یه عده رو ببرید زیر سوال!
شما همش میخواید بین امت حزب الله تفرقه بندازید!
اصن همین شما بی بصیرت ها هستید که باعث ِ فتنه ها میشید!

(الان چیز دیگه ای به ذهنم نمیرسه از جرایم شما! بعدا اگر یادم اومد، میام میگم خدمتتون! )
۲۸ دی ۹۰ ، ۱۴:۳۹ زهره سعادتمند
نه! تجمع نه!
میخوایم با بچه ها هماهنگی کنیم که به نشونه ی اعتراض، «مرگ بر منافق» رو به شماره ی موبایل علیرضا شیرازی پیامک بدیم!! که شما رو از بلاگفا بکنه بیرون! به گند کشیدید این فضای مقدس رو!!

(اه اه! حالم از خودم بهم خورد!!)

با اسپری رو دیوار وبمون شعار ننویسین توروخدا فقط !
برا بی بصیرتا گفتم.

بی بصیرت نداریم اینجا.
۲۸ دی ۹۰ ، ۱۹:۴۱ فاطمه شریعتمداری
سلام مستعار!
ببخشید من فضولم!
من شما رو می شناسم؟!

آشنا می نویسید!

چشاتون آشنا می بینه
اصولا ما از بدو تولد عاقبت به خیر بودیم ... شما برو فکر خودت باش که جای عصاره خون تو رگاته ...

(شکلک بی تقصیری)
خدا آخر و عاقبتمون رو ختم به خیر کنه...

آمین.
مشکل تشخیص موقعیت و مرزبندی ها و اینا رو فهمیدم
نفهمیدم مشکل خودجوشش چیه؟

عمرا خودجوش نمی باشند!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">