پشت کوهها

گذشته پشت کوهها

انفرادی

دوشنبه, ۳ بهمن ۱۳۹۰، ۰۶:۴۱ ب.ظ

 

به نام خدا

دلم انفرادی می خواهد. یک سال تمام. انفرادی یک خاصیتهایی دارد.اینکه دستت به هیچ کجا نرسد وبی خبر از همه جا شوی. فرق شب و روز را نفهمی. خودت باشی و... از همه مهمتر اینکه خلاص شوی از پیچک تعلقاتی که وجودت را به بند کشیده اند وهیچ مفری نیست مگر تیشه ای پیشدا شود.توی انفرادی آدم زیاد فکر می کند. یعنی کار دیگری هم ندارد. به خودش وکارهایش وعواقبش و آینده و همینطور دیگران. به اینکه وقتی بیرون آمد فلانی را ببیند. به فلانی فلان حرف را بزند. به فلانی بگوید اشتباه کردم از اول. به فلانی بگوید برو که نبینمت. به فلانی بگوید... از همین حرفهای ساده ی معمولی که گاهی پیچیده و سخت می شوند. فقط به خاطر اینکه فرصت فکر کردن در مورد خیلی چیزها را نداشتی ونداری. دلم انفرادی می خواهد.یک سال تمام.

۹۰/۱۱/۰۳
پشت کوهها

نظرات  (۱۲)

اگه انفرادی اینجوری باشه که همه باید هرچندوقت یک بار خودشونو حبس کنند!!البته فکر کنند آن هم به مدت یکسال!
من دلم انفرادی می خواهد. انفرادی اش انفرادی تر از انفرادی شما باشد.
یک طوری که حتی با فکرهایم هم، هم سلولی نباشم...

خب یه جای دیگه هم هس که همینطوری میله داره وانفرادیم داره فقط فرقش اینه که همه لباس سفید یا آبی کمرنگ پوشیدن!
۰۳ بهمن ۹۰ ، ۲۰:۴۷ زهره سعادتمند
فوق العاده س..
یه موقعیت عالیه
تا حالا بهش فکر نکرده بودم.

به طور جدی بهش فکر کنید پس!
وقتی عنوانو دیدم ,کلی رفتم تو فکر
خب برادر من بشین یه جا فکر کن
دم ساحلی
تو جنگلی
جایی..
انفرادی دیگه چرا!!!!!
نکن این کارارو با خودت
نکن..

چون شما میگی باشه !
سلام

شما هر شب قبل از خواب هم درست و درمون فکر کنید ساعتی رو مشکل حل میشه! لازم نیست دولت رو تو خرج بندازید!

حالا هزاری هم که انفرادی بمانی ولی باز همانی! باز موقعی که باید خودت باشی و بگی اونچه که باید رو، باز نمیگی! چون باز میشن "از همین حرفهای ساده ی معمولی که گاهی پیچیده و سخت می شوند" . . .

چه کمپوتی حالا دوست دارید براتون بیاریم؟

+ فضولی: کی دفاع دارید؟

+ همین نزدیکیا !
به نام خدا
سلام
چقدر باحاله این ابتدای همۀ نوشته هاتون ها.
الآن موندم دعا کنم خدا نسیبتون کنه یا نکنه!
خدا یک جور بی لازمۀ آسیب اجتماعیش را نصیبتون کنه!

آمین!
آرزو بر جوان عیب نیست...

اتفاقا بسیار قریب ودست یافتنیه !
حاجی یک سال نمی خواد که !
من تو 4 ماه به همه این نتایج رسیدم در بلاد کفر !

حاجی ما که مثه شما سرعت عملمون بالا نیس که !
سلام

با عرض پوش!

الهی جانش بستان!

منتظرم
یاعلی

با عرض تشکر !
جون می ده برای نوشتن. انفرادی رو می گم ها.

بستگی داره به زندگی قبل از انفرادیت.
ها.... راس می گید... همون جا که آستین ها از پشت به هم بسته شده دیگه؟
انقد دلم میخاد برم!
کانه خونه ام!

دوست نداریم !
ولی شما برا ما بیارید. ما دوس داریم. گلابی و سیب. از این قدیمیا. که قوطی شونم غر شده. که دونه های سفت داشته باشه. که زیر دندون آدم گیر کنه.
هععععی.
دل لامسگ ما بدجور گرفته.
دلمون کمپوت می خاد.
خاستید تاییدش نکنید. ییهویی احساس پسرخاله گی کردیم.

کمپوت رو فقط باید با سرنیزه باز کرد.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">