پشت کوهها

گذشته پشت کوهها

مکاشفات دو نفره !

يكشنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۰، ۰۱:۵۶ ق.ظ
به نام خدا


آی ملت !

کسی که مهر عقدنامه اش خشک نشده است

باید قلیانش را خودش داوطلبانه و با رضایت خاطر بشکند

وگرنه خداوند در چشم به هم زدنی شخصا وارد عمل می شود

و دستش را از آستین خودش بیرون میاورد و خورد وخاک شیرش می کند

چنانکه گویی هرگز از این قلیان صدای قل قلی بر نخواسته است !

و پس از آن مجبور خواهد بود تمام کف آشپزخانه را تی بکشد!

.

.

این را ما امشب فهمیدیم !

شما هم سعی کنید بفهمید

این برای خودتان بهتر است !


۹۰/۱۲/۱۴
پشت کوهها

نظرات  (۱۴)

سلام

یعنی عاشق ِ این پس گردنی های ِ خدام...

ایول!

سلام ، دوباره!

صبر!
می خوام اعتراف کنم! :

آقا ما دوست داریم هی بیاییم بخندیم به این مکاشفه!

حلال کن!
۱۴ اسفند ۹۰ ، ۰۲:۳۰ زهره سعادتمند
زد شکست قلیونتو؟؟
دمش گرم!
خدا رحمتشون کنه رسما!
ای بابا پس شما دیگر تشریفتان را برده اید بین م . ر . غ ها دیگر
به سلامتی
مواظب خودتان باشید ... شما حیف بودید

سو تفاهم شده عمو!
سعی کن جاهای حادثه خیز کمتر بری حاجی
شب رو هم خونه بمون بهتره !
پس شما هم اهل دودو دمید!!!!
میبینید توروخدا...تبعیضه نژادی فریاد میزنه!!! پسرا هم چی هم بکشن جوونن! اما اگه یه دختری قلیون بکشه مفسد فی السماوات و الارضه!!!

سعی کنید با این تبعیضها بطور جدی برخورد کنید و بیاید به آغوش گرم اعتیاد !
اوه مبارکا باشه
اصن چه معنی داره آدم قلیون بکشه؟ اییییی
اصن دود و قضای دودی و اینا خوب نیس! حالا واسه رفع کنجکاوی ی سیگار عب نداره!!
میدونید که!
نظر خاصم اینه که:
دیدید گفتم؟!
یوهاهاها!
مبارک باشه و اینا!
گاهی وقتها فقط کامنت میذارم که بگم منم هستم!
یکی نیست بگه حالا نباش، به درک! یه وقت شما نگی

نگید تورو خدا !
بسوزه پدر تجربه.
من واس خودم نگفتم که! من که فقط شیشه! قلیون واس بچه مچه هاس
ای بابا...!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">