پشت کوهها

گذشته پشت کوهها

تهران- شهر کلاغ ها !

چهارشنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۰، ۰۴:۵۵ ب.ظ

به نام خدا


راستش الان که دارم بعد از چهار پنج ماه سری به خونه وخونواده میزنم، نه خوشحالم نه ناراحت.

نمیدونم چرا. شاید به خاطر این باشه که هم خوشحالم که عید خونه هستم وهم ناراحتم که بعد از پنج شش سال عید رو پیش خونواده میگذرونم. میدونم. یه کمی پیچیدست.

دوست داشتم از اینجا که میرم دیگه هیچوقت برنمی گشتم. یعنی هیچوقت هیچوقت. من از این شهر متنفرم. هر چند بهترین آدمای زندگیم رو توی این چند سال اینجا دیدم وشناختم و باهاشون زندگی کردم. ولی از این شهر متنفرم. تهران برای من،تاریک ترین شهر برای زندگیه. من از دود، از ترافیک وشلوغی و ازدحام، از چراغ قرمز، از فسادوفحشا، از کلاغ ها(!) متنفرم. هر چند که اینجا امامزاده صالح رو دوست داشتم !

حیف که میدونم بازم باید برگردم و شاید هم اینطوری که به نظر میاد اینجا موندگار شم.

ولی بازم میگم که من از تهران متنفرم.

۹۰/۱۲/۲۴
پشت کوهها

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">