پشت کوهها

گذشته پشت کوهها

Title-less

چهارشنبه, ۳۰ فروردين ۱۳۹۱، ۱۲:۵۳ ق.ظ
به نام خدا


فقط از این غصم می گیره که هرجای دیگه ای که برم - و مجبورم که برم- این زمین و آسمون حداقل برا من نمونه ی دیگه ای نداره .

۹۱/۰۱/۳۰
پشت کوهها

نظرات  (۱۳)

سلام
خوبی؟

به وبلاگ من و همسر آیندمم یه سری بزن
خوشحالم می کنی بیای

آها راسی:
نمکنه پیش خودت بگی این پسره دیونس.
بگی اینجوریشو دیگه ندیده بودم

حالا ببین

منتظرم
بای
۳۰ فروردين ۹۱ ، ۰۱:۱۹ زهره سعادتمند
گفتید «مجبورم»، یاد اون حرف بنده خدایی افتادم که می گفت؛
وقتی نمیتونی قواعد بازی رو تغییر بدی، پس خفه شو و بازی ت رو بکن.
(قصد جسارت نداشتم. فقط اومد تو ذهنم)


چقدر آبی ش قشنگه..
آسمون ولایتتونه؟
ینی الان از سفر برگشتید؟
زیارت قبول.
دنیا ظرفیت داشتن خدا و خرما را در آن واحد برای آدما نداره!
انتخاب سخته
و باید تصمیم گرفت!
این همون پشت کوه های معروف هست حاجی ؟!

جایی نرو تا من بیام
شما ره توشه برداشتی
قدم در را بی برگشت بگذاشتی
و دیدی آسمان هرکجا عمراً به این رنگ است!

سه ره پیداست !
زمین و آسمان زیبایی ست؛
بی خود نیست نمی توانید دل بکنید..
قطعاَ همینطوره. بی نظیره.
از خدا هم بخواین آسمون به این زلالی ! رو که برای شما نمونه ای دیگه نداره...
...
سلام

خوبید؟گویا زیارت بودین زیارت قبول
۳۱ فروردين ۹۱ ، ۱۰:۰۵ خانوم هشت پا
جایی می خوای بری یا از زیارت برگشتی؟
غصه نخور، هر جا بری خدای همین آسمون و زمین باهاته.
چرا برید بیابونای طبس عینشو میبینید!!!!
۰۲ ارديبهشت ۹۱ ، ۱۰:۰۲ خارج ازچارچوب
من برا این پست کامنت نداشتم ؟ (به لحن اون یارو تو آژانس شیشه ای که به پرستویی گفت: من شما رو جبهه ندیدم؟)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">