پشت کوهها

گذشته پشت کوهها

نمودار دقیق و علمی زندگی به سبک شیرازی

جمعه, ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۱، ۰۴:۴۱ ب.ظ

ـ شکلک پشت کوهها با نیش نیمه باز ! ـ

۹۱/۰۲/۱۵
پشت کوهها

نظرات  (۱۷)

۱۵ ارديبهشت ۹۱ ، ۱۷:۱۰ خارج ازچارچوب
اینا به اصل و حقیقت زندگی رسیدن! باید اقتدا کنیم بهشون
الگوریتم شیرازی
یاده آقوی همساده افتادم! :))
همینه دیگه زیاد عمر میکنن
تو تمام 4 سال درس خوندنم فلوچارت به این پرکاربردی و با معنیی! نکشیده بودم.
سلام

کلن در همه ی شهرهای ایران و شایدم کره زمین کاربرد داره!
خیلی هم درست!
سلام

و مریدان خنده کرده، نعره ها بزدند و برفتند!

منتظرم
یاعلی
ههههههه...ایرانیا کلا اینطورین آره!

:)
۱۵ ارديبهشت ۹۱ ، ۲۱:۳۹ زهره سعادتمند
دلم آقای همساده خواست و اون آهنگه که یه بار اینجا لینکشو گذاشته بودید. که خیلی خوب بود. دوتا بود ینی. دوتاشم خوب بود.
و حالا که فهمیدم همچین مرامی دارن، دوباره حسرت خوردم که چرا من با هیچ شیرازی ای آشنا نیستم. توی این مورد حداقل، همذات پنداری شدیدی می کنم باهاتون/باهاشون.
۱۵ ارديبهشت ۹۱ ، ۲۱:۵۱ زهره سعادتمند
آقا! ما دلمون پروفایل سیب ترشی خواست!
فقط خواهشا بخش ممدحسین ش رو زیاد کنید!
yani neshune ham otaghiam dadam. dore hami mordim az khande:))))))))))))
3tashunam shirazian:))))))
yani ajret ba agha! shad shodim!!!
آخ گفتی
یادش بخیر دوران شیراز رو !
۱۶ ارديبهشت ۹۱ ، ۱۶:۵۷ زهره سعادتمند
یه ضرب المثل شیرازی میگه:
"من اگر برخیزم، تو اگر برخیزی چه کسی بنشیند؟"

پیامک وارده
من اصالتن شمالی‌م. بچه‌ی قم‌م. یه مقداری از عمرم رو هم تو سیستان و بلوچستان گذروندم. ولی نم‌دونم چرا این‌قدر به شیرازی‌ها شباهت پیدا کردیم. آقا نکنه ما بچه سرِ‌راهی بودیم؟!
سلام

این پست قدیم به پشت کوه های پست قبلی!
نبینم با شیرازی ها شوخی فلسفی کنی برادر! فکر کردی الکی حافظ و سعدی درست کردیم دادایم تحویل بشریت؟ همین فلسفه و سبک زندگی باعث شده ماها اینقده فرهنگی و کول باشیم!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">