پشت کوهها

گذشته پشت کوهها

که یاران فراموش کردند عشق...

جمعه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۱، ۰۶:۴۶ ب.ظ


"بشماار سه دستتون رو میزنید به در سوله ی نزدیک دژبانی و بر میگردید...سه بار میری و برمیگردی...پنج نفر آخر همین مسیرو سینه خیز میرن... شیرفهم شد...؟"

بعد از چند ساعت دویدن و شنا و غلت و سینه خیز , وقتی توی ربع ساعت استراحتت به حالت از جلو نظام ,دست چپی رو که دیگه حس نداره و توی اون لحظه بالا نیگه داشتنش برا یک ربع به نظر سختترین کار دنیا میرسه به هر زحمتی که هست بالا نیگه داشتی...لذت بخش ترین کاری که می تونم توی این وقتا هنوز بکنم اینه که با ابرای آسمون زیر چشمی شکلک بسازم .


۹۱/۰۲/۲۹
پشت کوهها

نظرات  (۱۴)

۲۹ ارديبهشت ۹۱ ، ۱۹:۰۱ زهره سعادتمند
آخ.. آقا انقد از مصائب تون ننویسید آدم غصه میخوره.


شما مصداق حرف اون بزرگی هستید که می گفت؛
درد اجتناب ناپذیر است اما رنج کشیدن اختیاری ست.
از بس خوشحالید دیگه! من بودم فش میدادم!
ما نمی فرماییم! ما در بهت گوش می دیم!
حالا... بعضن در حسرت حتی!
این‌قدر دارین از سربازی می‌نویسین که من دارم هوایی می‌شم، مردادِ که هجده‌سال‌م تموم شد، برم دفترچه پر کنم بفرستم و اماده شم برای اعزام. فقط نمی‌دانم با پنجاه کیلو وزن و یک‌سری استخوان با روکشِ پست و یک ذائقه‌ی مزخرف در غذا خوردن، در آموزشی زنده‌ می‌مانم یا نه. چون دیپلم هم ندارم اگه واقعن به‌مون آش بدن فک کنم بشه. من آش خیلی دوس دارم.
هان راستی، شما از کجا به روز می‌کنید و جواب کامنت می‌دهید؟! تو پادگان کافی‌نت دارین؟!
خیلی خوب بودو :)
به امید دیدن من باش همه سختی ها آسون میشه
اینایی رو که گفتیم من تجربه نکردم اما به نظر میاد سخت باشه!
اینطور مواقع بهترین کار همون شکلک ساخته.حالا شکل چی بودن؟
همه ناراحت میشن شما از مصائبتون می نویسید ولی چرا من اصلا ناراحت نمیشم!!!؟؟؟خودم موندم!
با وجود اینکه اولاد ذکور آدم همیشه از سربازی بد گفتن اما من نمیدونم چرا همواره دوست داشتم برم سربازی ... به نظرم باحال باید باشه،اینطور نیست؟
در ضمن اگر بعد از اینهمه مصائب که گفتید بازم می تونستید به همچین چیز لطیفی فکر کنید معلومه که زیادم سخت نبوده
از وقتی خاطرات سربازی تو رو میخونم
تصمیم م برای ادامه ی تحصیل صد برابر شده!
.
من دوس ندارم برم سربازی
مامان!!!
[گریه ی شدید؛ خیلی خیلی شدید]
آدرس می دین تا واسه دیدن شکلکا! بیام ؟ حالا بیام اینور کوه یا اونور کوه ؟!
:)
...
احرش ما نفهمیدیم سربازی بده یا خوب
۰۲ خرداد ۹۱ ، ۲۳:۵۲ یک پسر نسبتاً معتقد
گوئیا خیلی بهتون خوش میگذره :) که شکلک میسازید با ابرا ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">