پشت کوهها

گذشته پشت کوهها

We Have No Safe Zone !

شنبه, ۶ خرداد ۱۳۹۱، ۱۱:۳۷ ب.ظ

به نام خدا


بچه ی ساکت و سربه زیر و درعین حال فعالی بود. از اون بچه های آرومی که زیاد دیده نمیشن ولی حواسشون به همه جا هست.

میگفت تنها دلیلی که هنوز به اینجا سر میزنم اینه که هفته ای یکی دوبار باید بیام سیستمای مجموعه رو تمیز کنم.

گفتم منظورت چیه؟ یعنی به روز کردن و این حرفا دیگه؟

گفت نه بابا ، باید بشینم فایلای مستهجنی رو که بچه ها دانلود کردن پاک کنم!

گفتم شوخی میکنی؟

گفت نه به جان خودم. کارم هر هفته همینه. خودمم کلافه شدم ولی چیکار کنم. اولش اینکه هرکسی که از راه میرسه که نمی تونه از این سیستما استفاده  بکنه. همش همین بچه های خودی اند. بعدشم خب برم یقه ی کدومشون رو بگیرم؟ تو به قیافه هاشون یه نیگا بنداز. از فکرشم خجالت میکشم حتی. 


........... 

اعتیاد به دنیال کردن پورنوگرافی توی اینترنت، اینطوری که حداقل از شواهد  برمیاد ،متاسفانه بین قشرهای مختلف بوجود اومده. بین دسته ای از آدما با ظاهر و اعتقادات و مرامهای مختلف. این یکی از مسائلی هست که نمیدونم به چه دلیلی، بسیار سعی بر کتمانش میشه. در حالی که نادیده گرفتن مساله ای به این مهمی بنیان یه جامعه رو به لرزه میندازه. رسوخ کردن موارد این چنینی به جاهایی که اصلا توقع وجود این مسائل نمیره( و یا حداقل من نوعی فکر میکردم اینجاهاٰ مناطق امنی محسوب میشن) زنگ خطر جدی برا همه ی ماهاست.

۹۱/۰۳/۰۶
پشت کوهها

نظرات  (۱۴)

آخی. سیف زون...
http://bashgah.net/fa/content/show/91733
و
http://bashgah.net/fa/content/show/11766
شاید به درد بخورند.
۰۷ خرداد ۹۱ ، ۰۸:۴۸ لیلا پارسا
-همین بچه های خودی-

مرحبا به شهامت شما برای بیان این مسئله.
۰۷ خرداد ۹۱ ، ۱۵:۴۷ زهره سعادتمند
هیچ مسئله ای با پنهان کاری حل نشده.
خودشون محتاد نشن یه وقت
ههههههههههههه حرف زشت؟؟؟؟
خاک بر سرم.واقعا این موضوع دیگه یه بیماری شده که خیلی ها بهش مبتلا هستن.
سلام

آره حاجی. اصن یه وضعی شده. در بلاد کفر یه مقاله در این مورد خوندم و نوشته بود که چقدر این صنعت در حال گسترش هست و در عین حال موجب مشکلات در خانواده و بازده کم در محل کار شده !

جات خالیه در ولایت !
دینگــــ
دینگــــ
زنگ خطر جدی...

همه پناه بگیرید :)
...
اکثر پسرا اینطورین...
جداً یه مسئله بسیار خطرناک شده .. کاش بشه براش کاری کرد ..
من توی یه شرکت تقریباً نظامی کار میکنم.یه مدت اینترنت برای همه کسانی که سیستم داشتن آزاد بود اما انقدر عکسا و فیلمهای مستهجن پیدا کردن اینترنت همه رو قطع کردن ...
متاسفانه خانه از پای بست ویران است ...
سلام

قاتل همیشه بعد از جرم به محل قتل برمیگرده!
من به خود اون آقا مشکوکم!

ولی جدا تلنگری هست که باید براش فکری اندیشید.
چقدر مسئولانه حرف زدم!
آی بدم میاد از گفتن این حرفا!

منتاظرم
یاعلی
شور همه چیزو درمیارن ایرانیا. اه.
باید واکسیناسیون کامل انجام بشه. و البته یک آگاهی کامل هم به خانواده ها داده بشه. که متاسفانه... بگذریم که فقط داغ دل تازه می شه.
بخوای داستان بنویسی، مجوز نمی دن. فیلم بسازی. نمی دن. مستند. نمی دن. در مورد راه کاری هم که اسلام داده اصلن صحبت نکنیم به تره. که ییهو جماعت تکفیرمان می کنند.
.
شما برنامه ی غذایی پادگان رو بذار من ببینم می تونم زنده بمونم یا نه.
من کلن گوشت نمی خورم. به جز یکی دو مورد استثنا. حالا چیزای دیگه هم هست...
باور کنید همش جو سازیه...دخترا که...آخه چی بگم...مطمئن باشید خالی بسته طرف...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">