پشت کوهها

گذشته پشت کوهها

مدیتیشن زیر آفتاب!

پنجشنبه, ۱ تیر ۱۳۹۱، ۰۳:۰۷ ب.ظ

به نام خدا


توی یک دره نشسته بودیم چند دقیقه ای که استراحت کنیم. دکترای نفت داشت از یک دانشگاهی توی هلند.از لحاظ سنی بزرگتر از همه ما بود. آمده بود خدمتش را بگذراند.

گفت: "بچه ها ! من وقت مدیتیشنمه ! یه ده دقیقه به من کاری نداشته باشید. منم با شما کاری ندارم! "

جمله اش که تمام شد کلاه و سلاحش را گذاشت روی زمین و تریپ مدیتیشن نشست و شروع کرد به نفس عمیق کشیدن!

بچه ها به هم نگاهی کردند و توی آن آفتاب بعدازظهر به شخصه قادر به مشاهده ی برق چشمهایشان بودم !بسم الله را گفتند و یکی بلند شد سر قمقمه اش را داد از پشت توی یقه ی دکتر!

پشت بندش هرکی هرچی دم دستش بود پرت کرد سمت دکتر. از سنگ و قمقمه و کلاه بگیر تا قنداق سلاح !

بنده ی خدا تا آخر دوره دیگه اسمی از این حرکات نیاورد !

۹۱/۰۴/۰۱
پشت کوهها

نظرات  (۱۵)

نچ نچ
جنبه هم چیز خوبیه!
چه کلاسی داشتن آقای دکتر

ولی بیچاره ... دلمان برایشان سوخت
بله تاحساب کار بیاد دستش
بیچاره دکتر.
چقدر بدین شماها.
پسرای بد. بد بد.
یعنی چی این حرکات!!
از شما بعیده
۰۲ تیر ۹۱ ، ۰۰:۴۳ زهره سعادتمند
ایول! دم همگی گرم. خوشمان آمد!
آدم باس همینجوری اصالت خودشو نشون بده!
۰۲ تیر ۹۱ ، ۰۶:۳۷ میمِ‌ لام
یعنی بهْ‌ترین کاری که می‌شود با هم‌چه آدم‌هایی کرد همین است. از این معلم بهْ‌داشت‌ها هم بود؟ که مثلن لیوان مخصوص و بشقاب مخصوص و قاشق چنگا مخصوص و این‌ها؟ راه‌کار مقابله‌ی با هم‌چه آدم‌هایی را بلدی؟
ایرانی اید دیگه!اونم از نوعه پسرش...
۰۲ تیر ۹۱ ، ۱۹:۲۰ ستاره صبح
وای چه کار قشنگ و باحالی.انقدر از این شوخی شهرستانیای بجا خوشم میاد ... آفتابتان مستدام ... مدیتیشنتان پایدار
حالا میگم شما که به جای خاصی نرسیدید اما دلم میسوزه واسه اون بیچاره که با اون همه قابلیتش باید با یه عده پسر ایرانی بره سرباز و وقتشو حروم کنه! بیچاره
خب که چی مثلا؟؟
البته من بدم میاد مرد سوسول باشه و ضدآفتاب بزنه! ولی ربطی نداش جناب سروانتون اونکارارو بکنه هاااا
اصن ادرس اون پادگان و بدین به من با جناب سروان کار دارم!!!! آدرس دقیق ِ پستی! :دی
۰۳ تیر ۹۱ ، ۰۸:۲۲ میمِ‌ لام
نه یه کاری که کثافت کاری نداشته باشه ولی ادب شه.
من این کارو بلدم:
هروقت یه چیزی خوردن،‌با هر ظرفی، سریع جلوِ چشم‌شون بری بشوری‌ش. تازه می‌تونی خاک‌مال هم بکنی. این‌جوری حسابی ادب می‌شن!
قسمتِ اول‌ش رو از پدرم یاد گرفتم. قسمت دوم‌ش رو خودم پیش‌نهاد می‌کنم. هفت مرتبه‌ی بعدش یادتون نره!
۰۳ تیر ۹۱ ، ۱۱:۲۲ الهه(تب فصلی)
بنده ی خدا
از لفظ "شوخی شهرستانی" بیزارم.
عجب آدمی هستیدا !جنبه ی شوخی هم ندارین! ایش

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">