پشت کوهها

گذشته پشت کوهها

خدایا !

دوشنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۱، ۰۱:۰۰ ب.ظ

خدایا !

یا برگردون خیلی عقب یا بزن بره جلو !

اینجای زندگی دلم خیلی گرفته !

 

...

۹۱/۰۴/۱۲
پشت کوهها

نظرات  (۲۱)

خدایا
منم دقیقا همینی می خوام که آقای پشت کوهها می گه
۱۲ تیر ۹۱ ، ۱۸:۰۲ الهه(تب فصلی)
چای را که دم کرد، چراغها را خاموش کرد و پنج شش دقیقه برای خودش روضه خواند؛ روضه اش که تمام شد، بلند شد و رفت دو تا چای ریخت و آورد؛ «آقا! خودتان گفتید هرجا روضه عمویم عباس خوانده شود، من آنجا حاضرم».
صبر کنید و توکل...

سخته.../
قوی باااااش قوی!(با صدای امیر وضعیت سفید)
آره واقعن !
نفس نمی کشدهوا
قدم نمی زند زمین
سکوت می کندغزل!!!
گاهی
فقط باید" صبر "کنی...
چقدر دل ها زود گرفته میشن

روی دور تند!
۱۳ تیر ۹۱ ، ۰۰:۲۳ زهره سعادتمند
ای زندگی بردار دست از امتحانم
چیزی نه می دانم نه میخواهم بدانم
۱۳ تیر ۹۱ ، ۱۸:۵۷ حسین سعدی
شبیه من
۱۳ تیر ۹۱ ، ۱۹:۲۶ یک پسر نسبتاً معتقد
نه اینکه انکار کنم هیچ وقت دلتنگ نشدم و نمی شوم و این ها امّا هیچ وقت شیرش نمی کنم !

Life is sharing !
: همینی که هست میخوای بخوا نمیخوایم باید بخوای!
هوای دلم گرفته است...
اندکی باران
...
۱۴ تیر ۹۱ ، ۰۵:۱۷ زهره سعادتمند
آدمیست دیگر
یک روز حوصله ی هیچ چیز را ندارد
دوست دارد خودش را بردارد و بریزد دور!
‏_ حسین پناهی _
۱۴ تیر ۹۱ ، ۱۰:۴۹ ستاره صبح
بزنه بره جلو خیلی بهتره. برگرده عقب که دوباره برسه به همچین روزی؟ ...
سخن از زبان ما میگویی ..

خدایا بزن بره جلو البته اگه جلو بدتر از اینی که هس نباشه!

جانا !
من هیچ وقت دوست ندارم عقب بیاد و حالو هم اصلا دوست ندارم
من فقط دوست دارم بزنه جلو
ولی خب پیش خدا واستون دعا میکنم که هرچی دوست دارین بشه.
آقای جمعه های غریبی ظهور کن
دل را پر از طراوت عطر حضور کن
یک گوشه از جمال تو یعنی تمام عشق
یک دم فقط بیا و از اینجا عبور کن ...
...

میلاد یگانه منجی ، مبارکـــــــــــــ

۱۵ تیر ۹۱ ، ۱۳:۵۸ خانوم جون
خدایا میشه برا منم؟
یکی اینورو اونر که به جایی بر نمی خوره!
۱۵ تیر ۹۱ ، ۱۴:۰۰ خانوم جون
فک کنم نظر اینو برا اون گذاشتم
لایک
سلام
برگشت به عقبش رو خیلی تمایل نداریم از آینده ش هم می ترسیم.الانش هم که ...
چه کنیم ما؟
منم همینو میخام ...
ولی برگردونه عقب هم بدتر از الان .......

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">