پشت کوهها

گذشته پشت کوهها

Title-less

دوشنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۱، ۱۱:۰۸ ب.ظ

به نام خدا


هر چی دقت کردم دیدم یه مدته ارزش معنوی پستهام به طرز چشمگیری دچار نقصان و کاهش شده گفتم این لینک رو بذارم ببینید!

اگه مراسم اهدای اسکار برای کلیپای دورهمی وطنی جوانان بااستعداد و در حال استهلاک این مرز و بوم وجود خارجی داشت، من اون مجسمه ی اسکار رو میزدم تو سر (نه ببخشید!) می دادم به کارگردان این کلیپ فاخر !

وژدانن !

۹۱/۰۶/۰۶
پشت کوهها

نظرات  (۱۳)

من با هیچی ِ این کلیپ کاری ندارم. فقط بگین چه فحشی به خواننده ی این آهنگه بدم حق ِ مطلب ادا شه؟! نه واقعا! به نظرم دیگه وقتش شده امریکا بیاد حمله ی اتمی کنه به ایران. واقعا مردم بمب اتم لازم شدن! وژدانن! :|

فحشاتون خواهشن با بستگان افراد کار خاصی نداشته باشه !
با حال بود
واقعا اسکار داشت !

خراب این جو معنوی وبلاگت شدم اصن !
واقعا که
گولم زدید

حیفه اون 3.11 مگ فضای دانلودم که هدر رفت ××!! تو این بی پولی !!
وژدانن
۰۷ شهریور ۹۱ ، ۱۱:۲۷ زهره سعادتمند
شما به روح اعتقاد دارید آیا؟!
با کلمه ی وجدانا مخصوصا توی بازار، جایی که کاربرد زیادی داره نمونه های مختلفی بکار می رود:دی از قبیل:
و ِجدانن.

وُزدانن. و ِزدانن.

وُژدانن. و ِژدانن. البته وژدانن اولی رو در بعضی محافل شنیده شده است: وُووژدانن.

وُشدانن. و ِشدانن.
وژدانن تحت تاثیر فضای معنوی وبلاگتون قرار گرفتم.اجرکم عندالله
کلنگ بجای این حرفا بیا کمکم خونمو آماده کنیم
پسفردا وسیله هام میرسه هیچ غلطی نکردم
۰۷ شهریور ۹۱ ، ۱۵:۱۷ یک پسر نسبتاً معتقد
اینا که خوباشن ...
کلیپای علیرضا 24 رو دیدی ؟ کلیپ یک سوم ایرانی ها روانی اند ؟
اصلاً به قول دوستان ارزش معنوی پستات در حلق بلاگفا
یعنی با لودر رد شده بود از روی خراطها
حقش بود. دلم خنک شد

(شکلک پیام اخلاقی برای خانواده ها)
این چیه گذاشتید!!!!!!ابرومونو بردید
من اصلا در این حد فکر نمیکردم باشه!!!
پلی کردم ،رفتم شام اماده کنم.بعد بابام این کلیپو دیده!!!
میگه سمانه ،اخه دختر من،این چیه نگاه میکنی بابایی!!؟؟؟؟
منمگفتم بابا اینا جوونای مملکت اند
دوست نداشتم.
وژدانن خیلی باعث نشاط شد. خدا خیرتون بده

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">