پشت کوهها

گذشته پشت کوهها

[عنوان ندارد]

چهارشنبه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۱، ۰۸:۳۷ ب.ظ

به نام خدا


روی یک زانو می نشینم و سعی می کنم با دوربین دار بدون دوربین(!) یک بطری را که سیصد متر جلوتر بالای کوه گذاشته اند از مگسک هدف بگیرم. گلنگدن را می کشم  و یک فشنگ میاید در جان لوله. قنداق را میگذارم توی گودی کتف راست و مگسک را میگیرم زیر بطری ونفسم را حبس می کنم وانگشتم میرود روی ماشه و خلاصی اش را می گیرم و ... شلیک نمی کند! خشاب را بیرون میاورم و گلنگدن را یک بار میکشم و گلوله می پرد بیرون و دوباره میچپانمش توی خشاب و دوباره خشاب گذاری و طی مراحل مربوطه  و عمل انگشت روی ماشه و کماکان نمیزند. ایندفعه خشاب را بیرون میاورم و خالی می کنم وبا چفیه ام فشنگها را تمیز می کنم. یک دلیلش شاید این باشد. فقط یک فشنگ جایگذاری می کنم و نشانه روی و ایندفعه میزند و یک دو متری پایین بطری میخورد.

با خودم به این فکر می کنم که اگر این بطری می توانست به طرف من شلیک کند ،یحتمل می توانستند برای آبکش کردن برنجهای ناهار کل پادگان از من استفاده کنند.

۹۱/۰۶/۲۲
پشت کوهها

نظرات  (۱۲)

شصت پات نره تو چشت
شما هم آماده باشین یعنی

نا بابا !
آقا این که می گن اینجور اسلحه ها لگد می زنه درسته؟ لگدش در چه حده؟ طوری هست که نشونه گیری رو تحت تاثیر قرار بده؟

لگدش از کلاش بیشتره ولی اگه روی اصول بگیریش روی نشونه گیری تاثیری نداره.
۲۳ شهریور ۹۱ ، ۰۰:۱۲ زهره سعادتمند
شما از اوناشید که از دشمن فرضی شکست میخورید!
من یه سه باری با این تفنگا تیراندازی کردم.
چیز باحالیه
چه شود.یه پشت کوهی آبکش.

قابل استفاده در آشپزخانه ها !
اصن با این امکانات من اصلا نگران جنگ با آمریکا نیستم :|
1-اسلحتون یحتمل مِید این چاینا بوده!
2-خوب اگر شما همیشه یه دو متری اونورترو نشونه بگیرین، می تونین دفعۀ بعد احتمال آبکش شدن خودتونو صفر در نظر بگیرین.
3-البته اونم یحتمل!
اگه خدا نبود که کل ایران با خاک یک سان می شد تا حالا!
به جون خودم راست گفتم
سربازی نرفتم ولی با اینا شلیک کردم
چه دورو زمونه ای شده.هنو حرف از دهن ادم در نیومده بر چسب دروغ میزنند

خوش به حال شما.
لایک به کامنت زهره:دی

من یه بار با این تفنگا شلیک کردم.خیلی حال داد!
آخ آخ!یعنی تا عکس این عروسکو تو دستت دیدم روحم پر زد تو کودکی...اونموقع که تو آرزوی شلیک با این اسلحه،شبا زیر بالشم یه مرمی ازش میذاشتم...

ببین تا دیر نشده برو بگو یه دوربین دارشو بهت بدن حیفه به خدا!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">