پشت کوهها

گذشته پشت کوهها

[عنوان ندارد]

يكشنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۱، ۰۵:۲۳ ب.ظ
به نام خدا


بعضی آدمها بعضی وقتها بعضی حرفهایشان را انقدر دیر به زبان میاورند که اگر کمی زودتر بود دوست داشتی با یک ماچ محکم آبدار تفی شان کنی! 

ولی حالا دیگر به نحوی دیر است که می طلبد با یک آرنج چنان گردنشان را از عقب بگیری وفشار دهی که با چند تکان خفیف ،جان ناقابل از حلقوم مبارکشان به در آید !


عمق معنا رو درک میکنی وژدانن؟ نه درک میکنی وژدانن ؟!


۹۱/۰۸/۲۱
پشت کوهها

نظرات  (۱۵)

وَی چه خشن اصلنم بهتون نمیاد حاجی !
خب چیه مگه بعضیا حرفاشونو دیر میگن وژدانی درک کردم
ببین میخواستم بگم آخه بخوای یه آشنا دارم میتونه بکنتد آجودان مخصوص سردار جعفری ای بابا ای کاش زودتر به یاد می آوردم تو که خدمتت داره تموم شد
منم همیشه خیلی دیر حرفامو میگم! یعنی دیگه گاهی از آرنج و اینا هم میگذره!
احساسات خودتونو کنترل کنید!
جرات داریم درک نکنیم مگه؟!
۲۱ آبان ۹۱ ، ۲۱:۲۶ الهه (حاجیه خانم)
یهنی من تو عمرم جمله به این با معنایی نحونده بودم وژدانن!!!
وژدانن آره!
یه جور خوبی میگی آدم سریع ارتباط برقرار میکنه ها!
وژدانن یه ذره بیشتر توضیح میدادی بهتر نبود؟ خودت اگه نویسنده مطلب نبودی عمق معنا رو درک میکردی ؟
وژدانن...
اصولا ما در این حد نیسیم که این معنا هارا درک کنیم
یاد فیلم تنها دوبار می توانیم زندگی کنیم ــ مطمئن نیستم یه چی تواین مایه هاست ــ
پسره بعد کلی که از دانشجویی شون میگذره رفت به دختره که الان شوهر داشت گفت که دوستت دارم
دختره یه نگاه عاقل اندر صفیح بهش کرد و با یه لحن خاصی گفت: الان میگی؟
چهره یک انسان درک کرده :

همین !
۲۲ آبان ۹۱ ، ۱۲:۵۲ زهره سعادتمند
من اگر قرار باشه کسی تفی م کنه ترجیح میدم با همون آرنج ش باهام برخورد کنه!
وقتی کانتارو خوندم، خجالت کشیدم بگم درک نکردم.
انقد بش فکر کردم تا درک کردم آخرش.
آره وژدانن
اما جای بسی تاسف ک اون گردن شکسته هه خودم بودم وژدانن
کامنتو نوشتم بعد خوندم دیدم بهههه
کم نیستن مث ما

همین جور بگذره دنیا را گردن های شکسته است ک فرا می گیرد

الان همین من گردنم از چندجا شکسته
حالا بماند ک چ گردن ها ک نشکستیم برادر جان وژدانن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">