پشت کوهها

گذشته پشت کوهها

اصلاحات آری؟ نه؟ اصن چی؟!

چهارشنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۱، ۰۱:۲۴ ق.ظ
به نام خدا


حدود یک ساعتی وقت میذارم برا یک بنده خدایی از مسئولین مربوطه و اشکالای سیستمی رو که چیده شده و منم توش کار میکنم رو به صورت مبسوط توضیح میدم و دست آخرم کارایی رو که میشه برا اصلاح و پایین آوردن خطای سیستم و عادلانه تر کردن فرایند جذب متقاضیان بورسیه و هیات علمی انجام داد میگم.
دست آخر که حرفای من تموم میشه و توضیحات حضرت رئیس شروع میشه همون سی ثانیه ی اول میفهمم که اون نصف روزی رو که روی این قضیه فکر کردم اصولا وقت و فسفر ارزشمند خودم رو هدر دادم. هیچی بدتر از این نیست که یک عده ای به یک چیز غلط معتقد شده باشند. و بدتر از اون اینه که اینها توی یک فرایند و بعد از مدتها آزمون وخطا به اون چیز غلط رسیده باشند. چون دیگه خودشون رو در پایان مسیر جستجو می بینند و هیچ ایده ی اصلاحی رو قبول نخواهند کرد.
این شده اوضاع ما.
۹۱/۱۱/۱۸
پشت کوهها

نظرات  (۱۴)

۱۸ بهمن ۹۱ ، ۰۳:۵۴ مخمصه گر ایرانی
مگه من مرده بودم از اول میمودی پیش  خودم سیستم عوض کنم داداش فقط  گفته باشم که  من به سیستمی اعتقاد دارم که اولا ساب داشته باشه و بعد توسط یکی از دوستان خودم بسته بشه و بیش از دو تا برام آب نخوره اگه به غیر از این باشه همون برو پیش حاجیتون :d

آب در کوزه و ما بعله!
کجا بودی تا حالا؟!

بی خیال اشکال و سیستم میستم !

هر چی حاجی بگه درسته !


منم همینو میگم اصن!
هار هار هار

جان من اینجوری میخندی یا مارو گرفتی؟!
۱۸ بهمن ۹۱ ، ۰۵:۳۱ ستار(خرابات)

مگه تو این مملکت هنوزم میشه به هیئت علمی شدن(با وجود همون افراد درب و داغون)امیدی داشت؟

یاعلی


امیدت به خدا باشه جوون!

برای کشف اقیانوس های جدید باید جرات ترک ساحل را داشت. این دنیا دنیای تغییر است نه تقدیر.

ژان پل سارتر

اسم وبلاگو اگه به جای پشت کوهها بذارین پشت ابرها هم قشنگ می شه ها. به قالب جدیدم میاد.


فردا اگه قالبمون شد جنگل باید بذاریم پشت درختها ؟!
دردناکه.

:(
چقدر قالبتون قشنگ شده :)

صحبت با بعضی مسئولین مث آب در هاونگ کوبیدنه!

بابا هاونگ!

ای بابا!سخن نگیرید!

راستی! واااااااای!چقــــــــــــــ.....ــدر این قالب زیباست!واقعا حس داره!خیلی انرژی گرفتم ازش!مخصوصا اون قسمت ابراش که پشت کوهها انگار یکدفعه ازش زده بیرون :)

میگم!شمابلاگیها هم هی هی قالب عوض کنید دل ما وبلاگیها رو ببریدا!!! :(


پول می گیریم دل شما رو بسوزونیم!

شما ب این کارا چی کار داری

بشین کامبیزتو بزرگ کن مادر

 

<من عینکمو نیاوردم کو این آکن گادر مادری ک نگرانه بچه شه؟>


گاد مادر شما از لنز طبی استفاده میکنید
بسوزه پدر آلزایمر!

دست آخر میرسیم به اینکه " اونی که خودشو به خواب زده رو نمیشه از خواب بیدار کرد ... "

بله ....


اونی که ندونه خوابه رو هم .
این هاونگ با آونگ ربطی داره؟
خلاصه ما شنیده بودیم هاون.
ولی خب می‌تونه به این اشاره داشته باشه که زنده‌گی ما مثِ یه آونگ می‌مونه!
.
در ضمن تو پشتِ تپه‌ها بیش‌تر به‌ت می‌آد. ولی خب یه سری آدم هستن که من از ام‌روز به‌شون می‌گم: پشتِ موج‌ها!

هاونگ به خاطر داشتن دو تا حرف صامت در هجای دوم تلفظش سخته
برا همینه که شنیدی هاون
۱۹ بهمن ۹۱ ، ۱۳:۰۰ یه نکته !!! دقت کنین

لهجه کلاغ ها در نقاط مختلف کره زمین:

اردبیل: گار گار
.
.
.
.
.
.
تهران:قار قار
.
.
.
.
.
.
.
اصفهان:قارس قارس
.
.
.
.
.
.

شیراز:قارو قارو
.
.
.
.
.
.
.
ابادان:چیه کا؟!!تا حالا عقاب ندیدی؟!!(تازه عینک Ray Ban هم داره!!)
.
.
.
.
.
یزد:قر قر
.
.
.
.
.
.
.
امارات:قارع قارع
.
.
.
.
.
.
.
اسپانیا:قارینول قارینول
.
.
.
.
.
.
ایتالیا:قارییانو قارییانو
.
.
.
.
.
.
المان:قارش قارش
.
.
.
.
.
.
فرانسه:کامینتاله قار کامینتاله قار
.
.
.
.
.
چین:قارچ قیرچ قونچ
.
.
.
.
.
.
روسیه:قاریوف قاریوف
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.بابا تو خیلی بیکاری!!!خجالت بکش!!!جوونای مردم دارن تحقیقات علمیشونو در مورد سفر در زمان به دانشگاه های معتبر دنیا میفرستن تو پیگیر لهجه کلاغایی؟


شکلک خاصی به ذهنم نمیرسه!
بلی :)
جواب‌تو گذاشتم به حساب باقی جوابات که شوخی‌ن.

ممنونم ازت!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">