پشت کوهها

گذشته پشت کوهها

تحریم!

سه شنبه, ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۷:۳۷ ب.ظ


من اصن امسال نمایشگاه کتاب رو تحریم می کنم!

خب دانسته های ما از سقف بزنه بالا که چی؟!

اصن از قدیم گفتن هرچی کمتر بدونی برا خودت بهتره !

هیچ ربطی م به این نداره که دوستانی که قرار بود به ما بن برسونن پیچوندن و بدقولی کردن!

اصن همه غرفه های خوبش مال خودتون!


پانوشت: دیروز  صبح ،دیدار دست اندرکاران برگزاری انتخابات بود با رهبری و حدودای نه صبح رفتم از رئیسمون مرخصی بگیرم. رئیس مرخصی نمیداد به این بهونه که یه نشست همین نزدیکیا داریم وکاراش مونده. بعد که گفتم کجا میرم پیچ شد که مرخصی میدم به شرطی که منم ببری! من :|  رئیس:|   و اینگونه با رئیس راهی شدیم !

جاتون خالی.


۹۲/۰۲/۱۷
پشت کوهها

نظرات  (۸)

آیا شما از دست اندرکاران برگزاری انتخابات هستید؟
من:|
مخاطبان وبلاگ :|
کوه ها :|
چنگل ها :|
کامبیز و رفقا :|

واقعیتش حداکثر نقش ما انگشت زدن تو اون استامپ روز انتخاباته !

ما اصن نفمیدیم شما این پستا گذاشتین واسه اینکه بگین ادم مهمی هستینا

 خداییش اگ ی ذره پیدا باشه از تو متن 


اینکه من انسان مهمی هستم که اصن نیاز به گفتن نداره!

ااا

من چهار تا بن گرفته بودم برای نمایشگاه

اما شرایط طوری شد که نتونستم تهران بیام

اجبارا بن هامو دادم به کسی که خودش 5 بن داشت!! بعد گفت حالا من اینهمه بن چکار کنم؟ 450تومن کتاب که نمیخوام بخرم. شما هم لیست کتاباتو بده بخرم

من که بخاطر سرخورده شدنم از لغو تهران رفتنم، خیلی ناراحتم، گفتم اصلا دیگه کتاب نمیخوام! هرچی موند رو بدین به یکی که تو نمایشگاه دنبال بن میگشت. یا حتی برگردونین به باجه های بانک مستقر در نمایشگاه، چه میدونم

هرچند طبق شنیده های ما امسال هم مثل سال پیش ناشرای زیادی جاشون خالیه. من جمله چشمه

ای بابا. بهونه نیارید! پارسال به ما بن نرسید. رفتم و کلی هم کتاب خریدم و دیدم خیلی زیاد شد با پست فرستادم خونه، چون میخواستم بعدش برم قم و بعدش شمال، حمل و نقلش سخت بود

+الان خواستید بگید شما دست اندر کار برگزاری انتخاباتید؟!


خدایا شکرت!
به یکی پنج تا پنج تا میدی به یکی هم...!
من اصن سکوت میکنم در اینجا!

عوا!!نمایشگاه به این خوبی!! :))

ما که سرکار نمیریم و پول تو جیبی از آقای پدر میگیریم انقدر خسیس نیستیم و دنبال بن !! خوبه شما سر کار میرید و دنبال بن میگردید!!!

واقعا که!!!


لازم نیس زحمت بکشید
خودم به مسئولین میگم رسیدگی کنن!
همین مونده بود که آقای پشت کوه ها هم دست به تحریم بزنند!!!

مگه ما چی مون از بقیه کمتره اصن؟
ها؟ ها؟

منم به همین نتیجه رسیدم که هرچی کمتر بدونی خیلی بهتره !

التماس دلار داریم :|


محتاجیم به التماس !
۱۹ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۷:۳۲ سیدمهدی ربیعی
بخای نخای مجبوری تحریمش کنی! این نمایشگاه امسال ذاتن تحریم شده است!

آره اصن من امسال فمیدم کتاب اساسا چیز مضریه !
۱۰ خرداد ۹۴ ، ۰۹:۱۶ تازه اومدم
میشه خودتون رو نه ش ش اینا تون خودتون رو معرفی بفرمایین؟

سرباز وظیفه؟
لباس شخصی؟
مبارز سبز که لباس سبز نمیپوشه ؟
دانشمند؟
فیلسوف؟
گرفتار دردهای روزمره؟

بسه دیگه تقلب زیاد رسوندم ولی خدا وکیلی هرجا یچیزی یجوری نوشتین ....معلوم نیس چیزی
ینی الان خودتون با خودتون چند چندید؟

چی اید؟

میخوام بدونم دارم وبلاگ چجور فردی رو میخونم دقیقا؟

میبخشیدا.....
خب ذهن آدمو مشغول میکنه این قضیه ....

یه معرفی چند کلمه ای از خودتون بخواین ارائه بدید چی میگید؟

سرباز وظیفه سابق. بسیجی گذشته و حال. کارمند. کارشناس ارشد روابط بین الملل.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">