پشت کوهها

گذشته پشت کوهها

دریا و این صوبتا

سه شنبه, ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۹:۱۶ ب.ظ


۹۲/۰۲/۲۴
پشت کوهها

نظرات  (۱۷)

شومام احساساتینا....

 


من :|

اون بچه هه که نون میخورد:|

۲۵ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۰:۲۷ زهره سعادتمند
الان این آقاهه پشتش به ماست یا جلوش؟!

گل پشت و رو نداره که

از قدیم گفتن!

بله دیگه منم ارشدم تموم شده بود و خیالم راحت بود میومدم از این عکسا میذاشتم.مرفهین بی درد که میگن شماها هستین.

نه میخوام بدونم اگه سرباز بودینم از این کارا مرتکب میشدین؟!
دقیقا کدوم صوبتا؟

آب و موج و اینا مثلا !
سربازم سرباز قدیم!تو اون دوسال جز رنگ پادگان هیچ جای دیگه رو نمیدیدن! نه مث بعضیا همه ش یا از دریا و این صوبتا یا از کوه و این صوبتا یا از جنگل و این صوبتا و خاطراتشون بنویسن و بگن و عکس بذارن!

چش دیدن دو روز مرخصی ما رو ندارینا !

سربازام خدایی دارن بالاخره :|

دریا موج ِ کاکا !!! :دی

دریا موجه ه ه ه ه !
بابا تکنیک ضد نور 

مگه کسی به این نکات توجهی میکنه اصن!
بله خب امیدوارم از این صوبتا خیلی خوش گذشت ه باشه :)

اون که اصن یه وضی!

من از بچگی دوست داشتم پشت کوهها رو کنار دریاها ببینم !

اصن یه وضعی :|


منم همینطور!

دوست عزیز

تاحالا کسی بهتون گفته کوفتتون شه؟!!

 

 


نه دقت میکنم این نخستین باره !
۲۷ ارديبهشت ۹۲ ، ۰۱:۱۵ خارج ازچارچوب
آخ آخ شن ها و موج ها و غروب آفتاب و سوژه ی همیشگی عکس و این حرف ها...

ما داریم تو فقدان سوژه دست و پامیزنیم داداش!

میگم این عکس ایشالا بعد از 100سال دیگه بدرد شهید شدنتون میخوره وا خیلی تو اوجه

میگم 100سال یکم زیاد نیس ..بکنیمش 20سال خوبه؟


حالا یه کم چونه بزنیم
فردا پس فردا چطوره؟!
دهن هر سربازی که مرخصی‌شو می‌ره شمال و دل باقی سربازا رو آب می‌کنه سرویس. خاصه که امریه‌ای هم باشه!

دقت که میکنم می بینم دهن من سرویس!
پشت نور آفتاب پنهان شده ای انگار! ترس از چه داری؟ معروف شدن یا گم شدن در شهرت؟ :دی


نه جونم. نور آفتاب پشت سر ما پنهون شده!
به جان خودم من کامنت گذاشته بودم :(
گفتم چه عجب بالاخره پشت کوه هام دیدین ... 

پشت کوههای ما دریا نیستاا !
۲۸ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۸:۵۱ پلــــــــــــکـــــ شـــــیشـــــــــــــه ای
:|  [شکلک حالت خنثی]

همون شکلکه !
واه واه چ صوبتا!

:|

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">