پشت کوهها

گذشته پشت کوهها

بفرمایید لطفا پیاده شید

شنبه, ۱ تیر ۱۳۹۲، ۰۵:۲۴ ب.ظ

به نام خدا

موقع برگشتن از اداره دلم هوای هویج بستنی میکنه. میلاد میزنه کنار و میخوام پیاده شم که دو تا دختری که چند متر عقب تر ، با سر و وضعی که نیازی به توصیف نداره و کنار خیابون وایسادن میان سمت ماشین و همین که بخوایم واکنشی نشون بدیم در رو باز میکنن و سوار میشن.

من :|  میلاد  :| هویج بستنیا :| 

میلاد خیلی مودبانه میگه "بفرمایید لطفا پیاده شید."

دخترا یه کم مکث می کنن و انگار بهشون برخورده باشه. به هم نگا می کنن.

من ادامه میدم "بفرمایید لطفا".

و پیاده میشن. 

وقتی هویج بستنی داره آماده میشه  اونور خیابون رو نگاه می کنم که یه ماشین دیگه مقابلشون ترمز زد و سوار شدند و رفتند.

این ماجرا هیچ نتیجه گیری خاصی نداره.


۹۲/۰۴/۰۱
پشت کوهها

نظرات  (۲۸)

چه نتیجه ای بهتر از مثبت بودن بچه های پشت کوه...

این ینی آخر نتیجه گیری مثبت بوداا !

 واااااای عاقا یعنی در این حد وضع تهران داغونه ؟

از اثرات دولت امیدو تدبیره شاید ؟

هویج بستنی خوردین یا آبشو؟ نکنه تهران با این اوضاع عجیب غریبش بستنی هارو میمالن اطراف ی هویج بعد میدن دس مشتری ؟:))


مشتریاشون که خرگوش نیستن که هویج گاز بزنن ! :دی
من، بعداز خوندن این پست :| 


+ آدم اینقدر آویزون!؟
+اصلا معلوم نیست داریم به کجا میریم... 

مستقیم دست چپ ته جهنم!
نتیجه اینکه، هویج بستنی خوشمزه تره.

احسنت!
آفرین!
چرا هیکشی به این مساله اشاره نمیکنه آخه!
۰۲ تیر ۹۲ ، ۰۱:۵۵ عارف‌حسین
حیف که اسلام دست و پای ما و بسته؛ حیف که تقوا نمی‌ذاره؛ حیف که...
لا اله الا الله

اشهدان لا الاه الا الله!
من :|
همچنان من :|
بازم من :|

نتیجه اینکه هوس بی موقع نکنید برای هویج بستنی!

آیا هویج بستنی در ایام خاصی از هفته توصیه شده است؟ :|
آیا این صحیح است؟!

من فک کردم می گید بفرمایید پول هویج بستنیا رو پیاده شید!

 

همه ش تقصیر شماس

باید می رفتید همون طرف خیابون نگه می داشتید منتظر آمادگی هویج بستنیا می شدید تا هم مسیرش ب تورتون بخوره !!

 

 

 

 

ب دل نگیرید

من سرم خیلی شولوغه الان اوضاع مغزی مخی بصل النخاعی هایپوتالاموسیم در وخامت عظمی ب سر می بره!

اصن مگه من چی گفتم ک بخواید ب دل بگیرید؟

اصن ب من چ

هر کاری دلتون می خواد بکنید

اصن پاشید برید همون ور خیابون وایسید بفرمایند پیاده شن

ایییییییییییشششششششششششششششششششششش


به امید خلوت شدن جزایر پانکراس شما !

همه این ها به خاطر اینه که به شیر موز خیانت کردی و رفتی به طرف آب هویج :|

 


حاجی تو که رفتی ما با آرمانهامون خدافظی کردیم رفتیم آبهویج!
وا خب خودتون گفتین هویج بستی خب قشنگ بگید آبهویج بستنی!

آبهویج بستنی!
۰۳ تیر ۹۲ ، ۱۹:۲۱ محمد مهدی
آقا متوجه نیستی دیگه
غمِ نونه
نمی‌فهمی شما اینا رو
بذار چندشب گرسنه بخوابی
تو خیابون
اون‌وخ به‌ت می‌گم.

می فهمم اینا رو
اونا رو هم می فهمم
کلا خیلی می فهمم!
واه واه!!
چه دخترا !! چه سوءتفاهما !!
چند تا آبهویج بستنی گرفته بودید؟ شاید فکر کردن واسه اونا هم گرفتین!!
شاید با دو تا آقای آبهویج بستنی به دست قرار داشتن!؟
شاید...

نه دیگه موضوع رو پیچیدش نکنید!

:)))))

خیلی خووووب بود :دی

ولی چه حرکت ناجوری بوده هاااا

دخترا هرچقدر هم بد میبودن دلم یه آن براشون سوخت :(

خیلی بد ضایع شدن !!

البته شاید راه دیگه ای موجود نبوده در اون شرایط .. :|


راه دیگه که بود
ما بلد نبودیم :|
۰۵ تیر ۹۲ ، ۱۲:۱۴ زهره سعادتمند
آخه یه نگا به قیافه های شما نکردن؟!
چه فکری با خودشون کردن واقعا؟!

تقصیر ماشین رفیقمون بودکه از این مدل بالاها بود!
۰۵ تیر ۹۲ ، ۱۴:۱۷ هما یوسفی
م.ن واقعا نظری نذارم فقط میتونم بگم متاسفم:|

تاسفم یه نوع ابراز نظره :|
۰۶ تیر ۹۲ ، ۰۰:۲۵ فائزه سعادتمند
شما نادر هستید!
شما شاید اصلا یدونه اید!
-
تو این اوضاع کی حاضر میشه بگه: لطفا پیاده شید؟
والا!!!

ما از گونه های در خطر انقراضیم
کاشکی مسئولین رسیدگی می کردن!
سلام
خدا قوت ...

با طرح هفتم تیر بروزم...
بعد از مدتها که نتونستم نظر بذارم سلاملکم عمو پشت کوهها :)

یعنی فقط به ماشین و قیمتش توجه داشتن و به سرنشینانش توجهی نکردن که چه جور افرادی هستن؟

خدا بخیر کنه


سلاملکم عمو :)
سرنشینان در درجه دوم اهمیت قرار میگیرن!

دِ مسئولین رسیدگی کردن ک شما دارید ب سمت انقراض می رید

مسئولین باید زحمت بکشن رسیدگی نکنن شاید شما ب إنوِِلاد بربگردین

 

واللاع!

 

 

(پاورقی:  متضاد انقراض می شه انولاد؟ سواله دیگه پیش میاد)


با تشکر از شما ومسئولین که موجب انولاد ما میشن! 
یاده اون تیکه فیلم روز سوم افتادم که تو کانال مونده بودن و وصیت میکردن ..

تو همین مایه ها.
نشتن تو ماشین،ماشینتونو که نخوردن بد برخورد میکنید.مهمون حبیب خداست.خونتونو بلد نبودن اومدن تو ماشین.:)

عجب :)
۱۰ تیر ۹۲ ، ۱۶:۰۲ خانوم جون
سلام جناب سرباز
این اعضاء بیان و این حرفا داستانش چیه!!!!

داستان چیش چیه؟
اگه میخواین بگید تا دعوت نامه برفستم شمام بیاین بازی.
۱۰ تیر ۹۲ ، ۱۷:۲۹ استار بانو
لیاقت میخواد...

والاااااا

(این کامنت صرفا جهت حرص در آوردن بود :دی).



:|
۱۰ تیر ۹۲ ، ۲۲:۵۷ جهادجهانی

ازینا بذار وبلاگت جای پست های پوچ

عرضه نداری بکنی چرا با اذهان خلق الله بازی میکنی

خواجه!

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13920409001425


بابا معروف!
بیا یه عکس باهات بگیریم!
و ما نیز از خواندنش :|

:|
۱۶ تیر ۹۲ ، ۱۲:۳۷ سیدمهدی ربیعی
:)))
آقا برای مام پیش اومده این صحنه! هوس آب هویج بستنی رو میگم

بح بح
سلام

آقا برا ما هم پیش اومده!
آبهویج رو نمیگم!

ما بیشتر تو کار فلافلیم!

یه جا وایسادیم بارفیقمون فلافل بزنیم یهو دیدم یه نفر داره با دسته در عقب ماشین ور میره!!!!!!

خدارو شکر در عقب ماشین قفل بود!

نمیدونم اگه در باز بود چقدر فحشمون میداد!!!
خلاصه همه اون فحشایی که از اول عمرمون تا اونوخ هنوز یاد نگرفته بودیم رو اون خانوم محترم لطف کردن یادمون دادن که در مواقع حساس ازشون استفاده کنیم...

نتیجه:
همیشه درای خودرو رو قفل کنید...
2 فلافل بهتر از هویج بستنیه و بعضا شیر موز!

یاعلی

ما بی تجربه ایم داداش تازه داریم یاد میگیریم!
یه بار چند سالا پیش توی یه روز سرد زمستونی و برفی، با ماشین داشتم می رفتم دنبال مادرم. وقتی رسیدم نزدیک خونه شون، چون برفی بود یه کم دورتر وایسادم از ماشین پیاده نشدم تا مادرم بیان.
یکی دو دقه نگذشته بود که دیدم دوتا خانوم از اینور و اونور ماشین درای عقبو باز کردن و یه آقا هم از پشت داد می زنه صندوقو بزن چمدون داریم!! شاخ در آورده برگشتم گفتم ببخشید شما؟ یکی از خانوما که عصبی تر و سراسیمه تر بود گفت فقط خانوم زودتر برو که پروازمون رفت!!
از اون روز هر بار که خودمو تو آیینه نگاه می کنم از خودم می پرسم کجای قیافه من به راننده آژانسا می خوره آخه؟
این بود خاطره ی ما پس از یک سال وب نگردی!!

من میخواستم کم کم مشخصات وبتون رو بدم اقا پلیسه بسپرم کودکی چند ساله چند وقته گم شده !
اصن معلومه کجایید؟!
داغون کردن زرنوشتو دیگه. همه انگیزه گرفته شده :( کلی مخاطب داشتم که نمیشناختمشون که الان برم بگم این بلا سر وبلاگ اومده :(
ولی شما بیاین آدرس جدیده رو. سر بزنین. لااقل فاتحه بخونین.

شما یه ظرف خرما بذارید ما نامردیم نیایم!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">