پشت کوهها

گذشته پشت کوهها

باور کن به همین سادگی

پنجشنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۱۲ ق.ظ
به نام خدا
میگفت با یه بنده خدایی یه شب نشسته بودیم همینطوری حرف میزدیم، یه دفه بهم گفت فلانی خیلی دلم میخواد برم کربلا!
منم گفتم دلت میخواد بری؟
گفت آره!
گفتم بلند شو بریم!
می گفت بدون اینکه بریم خونه یا اصلا به کسی چیزی بگیم ، کلید پیکانم رو برداشتم ،سوار شدیم رفتیم لب مرز مهران اونجا اول دو تا شلوار خریدیم و زیرشلواریامون رو عوض کردیم! بعدشم رفتیم کربلا !
۹۲/۰۵/۲۴
پشت کوهها

نظرات  (۱۹)

واقعن 
به هیمن سادگی !؟

به همین خوشمزگی!
باور می‌کنم.
ولی اراده...

ای بابا !
۲۴ مرداد ۹۲ ، ۰۶:۰۴ عارف عبداله‌زاده
ای خدا...

:|

بعله آقا بعله! آدم باهاس آسون بیگیره. به قول شاعر: گفت کاسان گیر بر خود کارها کز روی طبع/ سخت میگیرد جهان بر مردمان سخت کوش!

راستیتش مام خیلی غبطه میخوریم همیشه به حال این آدمهای به همین سادگی به همین خوشمزگی.

فقد یه چیزیو من نفمیدم. اون قسمت تعویض زیرشلواری ها نکته انحرافیش بود؟


نکته ی اصلیش بود! :|
حتمن برا اون وقتا بوده که لب مرز گیر نمیدادن! خوش به حالشون

حالا ما سه سال میخوایم بریم کربلا، یه بار پاسپورتمون تاریخش گذشته، یه بار کسی نیست بامون بیاد، یه بار پولش جور نیست، یه بار جا نیست!

آخه اینا اصن نیازی به پاسپورت نداشتن که !
قاچاقی رفتن و برگشتن !
سلام


اگه دستم بهت برسه!

ینی.............................

ینی؟!
۲۴ مرداد ۹۲ ، ۲۰:۰۷ مـَـ ه جَـبـیـטּ
:|
اساسا" موجوداتی هم پیدا میشوند این گونه !

+ حالا واقعنی رفتن ؟

واقعنی رفتن!
کاش همه چیز به همین سادگی بود...

سخت می گیرد جهان بر مردمان سخت گیر.
۲۵ مرداد ۹۲ ، ۱۳:۱۹ خارج ازچارچوب
باورکن اینجوری خیلی بیشتر کیف میده

صد درصد!

حاجی سفارش ما گنه کاران را هم بکن :(

 

ایمیلت رو هم چک کن !


خوش به سعادتت حاجی!
ایشالا دستت برسه به کاخ سفید!
فکر کنم باید گفت التماس نور....
 دلم زیارت می خواهد...جرات ندارم بگویم زیارت «کربلا»!
ایشالا قسمت ما هم بشه آمین

آمین
۲۷ مرداد ۹۲ ، ۱۶:۵۵ آهسته عاشق می شوم

... یَا مَنْ یُحِبُّ الصَّابِرِینَ ...
... ای آن که صابران را دوست می داری ...
دعای جوشن کبیر- بند ۷۲
.
.
.
التماس نور[گل]
ما ی مداحی اول راهنمایی بودیم برای سفره حضرت زهرا ع آورده بودند. می گفت ک با سه هزار و پانصد تومان رفته است کربلا، همه اش فکر می کردم دروغ می گوید بعد اینجا رو خوندم گفتم خعلی هم راست ِ  @ ..

گرون گفته !
زندگی به همین آسونیه! ما الکی سخت میگیریم! واللا!

واللا !

عاقا ما باور نمیکنیم


عاقا باور کنید
ب خواستن اونا نیست آقا خواستشون ...آقا یهویی خواستشون ...زیارت ینی این ...

اون که عاره
یعنی از شاه عبدالعظیم رفتن ما هم آسون تر ...
کاش همه انقد عشق داشتیم برای رفتن ...

هعی بابا
سلام
خب م.نم همیشه همین رو میگم همه مسخره میکنند;(
میگن کله ات باد داره!
یا علی

خیلی درک می کنم!
اوه اوه اوه.
یکی از نباید های ازدواجی که استادمون بهمون یاد داده بود، ازدواج با این اشخاص بود.

اطرافیان این آدما زندگی سختی دارن ولی خود این آدما لذت زیادی می برند.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">